  • 1. Data: 2009-11-28 14:08:18
    Temat: RAWy - ufraw - batch problem
    Od: "Netman" <n...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam problem z uruchomieniem takiego oto skryptu ufraw-batch.exe do konwersji
    RAWow na JPEG o parametrze np. balans bieli: Dzienne:

    Napisalem cos takiego:

    ufraw-batch.exe --temperature=5063 --green=0.930 --exposure=auto --out-type=jpg
    --out-path=D:\Jpg\!!_konwersja_RAW\skonwertowane_dzi
    enne\
    D:\Jpg\!!_konwersja_RAW\!_rawy\*

    Niestety skrypt ufraw-batch.exe mi sie wywala/zawiesza. Pliki sie nie
    tworza, moze moja lista parametrow jest niekompletna i stad ten blad?

    Dodam, ze gdy usune --temperature i --green i wstawie --wb=auto to wszystko
    dziala i pliki sie tworza
    Mam Ufraw 0.16

    Prosze pomozcie gdyz nie wiem, jak narzucic okreslony balans bieli za pomoca
    ufraw-batch.exe

    netman

  • 2. Data: 2009-11-28 14:17:28
    Temat: Re: RAWy - ufraw - batch problem
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Dodam, ze gdy usune --temperature i --green ...

    man ufraw

    --green=GREEN Green color component. Range 0.20 to 2.50.

  • 3. Data: 2009-11-28 14:27:28
    Od: "Netman" <n...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "mg" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    > man ufraw
    >
    > --green=GREEN Green color component. Range 0.20 to 2.50.

    Juz wiem co bylo, problem polegal na tym, ze wartosci parametrow mialem z
    kropka, a powinny byc z przecinkiem:)

    Pozdr
    netman