  • Data: 2017-11-27 10:01:02
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Nov 2017 01:14:47 +0100, "HF5BS" <h...@...pl> wrote:
    > Aha, uważajcie, zaparzona kawa może być gorąca.

    Kiedyś też się z tego śmiałem. Potem przeczytałem o co naprawdę
    chodziło i przestałem się śmiać.

    Kawa nie była zwyczajnie gorąca. Kawa była na wodzie o temperaturze
    ponad 100C (ciśnienie zmienia temp. wrzenia, używano specjalnego
    ekspresu), podana w styropianowym kubku o nieodpowiedniej
    konstrukcji. Leczenie oparzeń, w szpitalu, kosztowało tyle a tyle.
    Więc domaganie się aby winny pokrył koszty leczenia było właściwie.

    Jeżeli kelner wyleje ci zupę na głowę, to kto powinien zapłacić za
    czyszczenie ubrania?