  • Data: 2017-11-27 10:38:29
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" napisał w wiadomości grup
    On Fri, 24 Nov 2017 01:14:47 +0100, "HF5BS" <h...@...pl> wrote:
    >Kiedyś też się z tego śmiałem. Potem przeczytałem o co naprawdę
    >chodziło i przestałem się śmiać.

    >Kawa nie była zwyczajnie gorąca. Kawa była na wodzie o temperaturze
    >ponad 100C (ciśnienie zmienia temp. wrzenia, używano specjalnego
    >ekspresu),

    Kawa jak to kawa, musi byc goraca.
    Wszystkie ekspresy zalewaja wrzatkiem, a te cisnieniowe ponad 100C
    maja.

    Fakt, ze czytalem jakies opinie, i ktos tam pisal ze McD mial te kawe
    jakos bardziej goraca niz inne i autor sam sie zastanawial kiedy ich
    ktos zaskarzy.

    >podana w styropianowym kubku o nieodpowiedniej konstrukcji.

    Odpowiedniej. Nie parzy w reke i jest sztywny.
    Fakt ze sam ich nie lubie, przynajmniej w polskim wydaniu - kawa jest
    goraca, dlugo jest goraca, czlowiekowi chce sie pic, a kawa za goraca
    :-)

    >Leczenie oparzeń, w szpitalu, kosztowało tyle a tyle. Więc domaganie
    >się aby winny pokrył koszty leczenia było właściwie.

    >Jeżeli kelner wyleje ci zupę na głowę, to kto powinien zapłacić za
    >czyszczenie ubrania?

    Ale kelner nie wylal tej kawy.
    Kawe dostarczono do samochodu w calosci, a dalej babcia sie sama sie
    oblala.
    Dodatkowo miala jakies specjalne majty, grube, ktore dlugo utrzymaly
    goracy plyn przy skorze.

    Fakt, ze pierwotnie domagala sie tylko zwrotu kosztow leczenia, w
    wysokosci 25 tys $,
    McD nie chcial zaplacic, to go skazali na 2.5 mln.
    Ale potem amerykanskim zwyczajem byla apelacja, i dogadali sie poza
    sala sadowa na nieznana kwote, podejrzewam ze tak rzedu 1.5 mln ...

    J.