  • Data: 2017-11-27 11:00:23
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-27 o 10:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "slawek"  napisał w wiadomości grup

    > Kawa jak to kawa, musi byc goraca.
    > Wszystkie ekspresy zalewaja wrzatkiem, a te cisnieniowe ponad 100C maja.

    No tak, ale to ja przechodzi przez kawę. To co wylatuje do kubka raczej
    więcej niż 100 stopni mieć nie może bo by gwałtownie zniknęło. Przy 15
    atmosferach to masz temperaturę wrzenia 200 stopni.

    > Fakt, ze czytalem jakies opinie, i ktos tam pisal ze McD mial te kawe
    > jakos bardziej goraca niz inne i autor sam sie zastanawial kiedy ich
    > ktos zaskarzy.

    No jest cieplejsza niż z ekspresu przelewowego. No i co z tego? Jak
    dostaniesz plujkę zalaną wrzątkiem to też jakoś tak będzie.

    > Odpowiedniej. Nie parzy w reke i jest sztywny.
    > Fakt ze sam ich nie lubie, przynajmniej w polskim wydaniu - kawa jest
    > goraca, dlugo jest goraca, czlowiekowi chce sie pic, a kawa za goraca :-)

    No właśnie - a przecież żaden problem schłodzić to o te 30 stopni przed
    podaniem - na życzenie. Gotów byłbym te 50gr dodać. Tylko że im zależy
    na tym, żebyś dłużej o nich myślał.

    Pozdrawiam

    DD