eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów.Re: Pytanie do serwisantów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: bat <b...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pytanie do serwisantów.
    Date: Thu, 18 Aug 2016 21:18:48 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 23
    Message-ID: <np51mo$1lgj$1@gioia.aioe.org>
    References: <b...@g...com>
    <57b41009$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <57b47df6$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <np4qdj$18j0$2@gioia.aioe.org>
    <1dhwwk983nsbj$.1cd35d6bgbvhb$.dlg@40tude.net>
    <np4t1r$1d6k$1@gioia.aioe.org>
    <1i2c3j33ysnd2$.1af1h5bd2tgja.dlg@40tude.net>
    <np4u3a$1f20$2@gioia.aioe.org>
    <1dlctcq76scx0$.1awocs74scta5$.dlg@40tude.net>
    <np4vd8$1hmp$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: KFUq32YvQkGmgnzqkM87fQ.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704373
    [ ukryj nagłówki ]

    On 18.08.2016 20:55, J.F. wrote:

    > To nie jest dowod na to, ze w sadzie przegra.
    > No chyba, ze juz pare razy przegral :-)

    Ale nauczka jest taka.
    Kupujemy przez Allegro od firmy, która ma dobrą reputację w
    komentarzach. Jak jest spór to tylko piszemy przez Allegro żeby został
    ślad. Jak odpisuje na maila to my mu z cytatem przez Allegro.
    Jak towar przyjdzie uszkodzony to możemy oddać w 14 dni.

    A w ogóle to ciekawa usterka. Skoro Kris mówi, że nie używał USB to
    płytka w tej obudowie była używana i sprzęt był refurbiszowany przez
    nową obudowę, a płytka została stara. Pewnie ją puścili, no bo wydawała
    się sprawna. A może już wcześniej to USB było wymieniane i przegrzane?

    Potrzeba zdjęć w dużej rozdzielczości z maksymalnego bliska żeby ocenić.

    Miałem w życiu przypadek z nowym samochodem gdzie serwis nie chciał
    naprawiać. W końcu znalazłem w innym mieście serwis i wymienili
    wszystko. Ale to było przed epoką gwarancji wpisywanej do sieci
    producenta. Ale wymienili pompę klimy i przestała ćwierkać. Poprzedni
    nie mieli ochoty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: