eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów. › Re: Pytanie do serwisantów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Pytanie do serwisantów.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <b...@g...com>
    <57b41009$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <57b47df6$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <np4qdj$18j0$2@gioia.aioe.org>
    <1dhwwk983nsbj$.1cd35d6bgbvhb$.dlg@40tude.net>
    <np4t1r$1d6k$1@gioia.aioe.org>
    <1i2c3j33ysnd2$.1af1h5bd2tgja.dlg@40tude.net>
    <np4u3a$1f20$2@gioia.aioe.org>
    <1dlctcq76scx0$.1awocs74scta5$.dlg@40tude.net>
    <np4vd8$1hmp$1@gioia.aioe.org>
    Date: Thu, 18 Aug 2016 20:55:47 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 35
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1471546529 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 647 82.143.187.50:52579
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2696
    X-Received-Body-CRC: 35980241
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704372
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 18 Aug 2016 20:39:36 +0200, bat napisał(a):
    > On 18.08.2016 20:22, J.F. wrote:
    >>> Ale serwis nie jest stroną w sprawie. Kupującego nie obchodzi co kto
    >>> sprzedawcy napisał.
    >>
    >> Ale opinia jest.
    >> To nawet lepiej, ze pochodzaca od niezaleznego fachowca :-)))
    >> Myslisz, ze z taka opinia sprzedawca w sadzie przegra ?
    >
    > Przegra.
    > Ja kupiłem pewne urządzenie na firmę, na fakturę. Użyłem może przez 30
    > minut w ciągu 8 miesięcy po czym spaliła się tak mała grzałeczka.
    > Dzwonię do Allegrowicza też firmy żeby dał ta grzałeczkę to sam zmienię
    > i po problemie. A on mi na to, że ta grzałeczka nie podlega gwarancji.
    > To mu odesłałem całe cudo (2500PLN), pismo w kopertę i poleconym za
    > pobraniem, paczka kurierem i list przez "Zadaj pytanie sprzedającemu".
    > I wiesz co? Zmiękł i oddał kasę.

    To nie jest dowod na to, ze w sadzie przegra.
    No chyba, ze juz pare razy przegral :-)

    Przy czym - tu byla to wina urzadzenia, w dyskutowanym przypadku -
    klienta (ze w serwisie, to pominmy).

    Jesli z dobrze udokumentowana opinia sprzedawca przegra, to zle sie
    dzieje w naszych sadach (co akurat wiadomo).

    I tak po amatorsku widze dwa zagrozenia:
    -sad opinie odrzuci, bo powinna zostac sporzadzona przez bieglego
    sadowego, a nie jakis tam serwis,

    -sad uzna ze uszkodzenie jest, ale uzna, ze sprzedawca nie wykazal, ze
    nie bylo go w momencie sprzedazy. A domniemywa sie, ze bylo.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: