  • Data: 2009-09-29 20:58:30
    Temat: Re: Pytanie do Marka Wyszomirskiego [Macro]
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Pirate" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:h9tqm6$pdv$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Czasami odpowiedzi sa; wre;cz idiotyczne.

    Ja sadze, ze najprosciej bedzie jesli zapne DCR-250 do obiektywu, "zrobie"
    mrówke i wrzuce gdzies do sieci bez cropa i pelnym exifem a potem zapodam
    link. Poniewaz mam konwerter x2 i obiektyw zaczynajacy sie do 70-ciu, to
    bedzie miarodajne jesli zrobie zdjecie z ogniskowa ~140 mm. Pewnie bedzie
    mydlane, bo raz, ze konwerter, dwa obiektyw to seria "F", ale nie o ostrosc
    tylko o skale odwzorowania tutaj chodzi, wiec utnie to dyskusje. Albo i nie
    utnie, ale bedziemy wiedziec, kto ma racje. Moze motyla tez "upoluje" i
    zobaczymy, czy tylko skrzydelko, czy tez w calosci zmiesci sie w kadrze. Nie
    chcialbym tylko rozpetywac dyskusji o wielkosci motyli czy mrówek,wiec
    obiecuje, ze zmierze je lub zrobie tez z tej samej odleglosci zdjecie
    pudelka zapalek czy czegos porównywalnego. A DCR juz "w drodze", moze
    przyjdzie jeszcze w tym tygodniu ;-)

    --
    Yogi(n)