  • Data: 2009-09-29 21:07:54
    Temat: Re: Pytanie do Marka Wyszomirskiego [Macro]
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sep., 22:28, Pirate <p...@g...pl> wrote:

    > Witam
    > Czasami odpowiedzi sa; wre;cz idiotyczne.
    >
    > Jedz' do pierwszego lasu i znajdziesz mrówki wie;ksze od tych znajduja;cych
    > sie; w chodnikach u?oz.onych z kostki.

    to co piszesz jest prawda , wrecz objawieniem.
    problem w tym ,ze o tej porze ( dnia i roku) mrowek nie widze w
    poblizu.
    do lasu nie chce mi sie jechac ok godz 22-23 po to zeby zrobic zdjecie
    mrowki dla MW.

    Gdybym sie zdobyl na tyki wyczan mialbys pelne prawo powiedziec ze
    jestem idiota.
    poki co brakuje mi do tego stadium nieco - dlatego wskazuje linki na
    zdjecia mrowek robione na formacie aps obiektywami w zakresie 55 -180
    mm
    czy to nie jest dostatecznie duzo ?

    > No chyba, z.e mieszkasz na wsi ;]

    mozna tak powiedziec.

    > To w kaz.dym ogródku z kwiatkami znajdziesz mrówki ;]

    nie u mnie o tej porze
    w maju i lipcu jest ich najwiecej.

    > Ps.
    > Jednak na Twoim miejscu wybra? bym sie; do lasu. Tak jak pisa?em wyz.ej
    > mrówki z lasu sa; ciut wie;ksze od tych z ogródków i chodników.

    gdy widzisz lesistosc lasu nie otwieraj zlotej ksiegi.
    gdy las nie zdadzi ci swej lesnosci rowniez jej nie czytaj.
    lecz nie znaczy to wcale bys nie czytal jej nigdy .

    wiesz moze kto to napisal ?

    ja nie wiem , nie wiedzialem nigdy ale text utkwil mi w pamieci.