  • Data: 2009-09-27 16:10:50
    Temat: Re: Pytanie do Marka Wyszomirskiego [Macro]
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisal:

    > [...]
    > Mam k10d, która na manualnych w trybie M i tak przeswietla - przy
    przeslonie
    > 8 i tak musze czas skracac ze cztery razy, zeby naswietlenie bylo
    prawidlowe
    > (nie wiem, czy jest rozwiazanie tego problemu, ale nie znalazlem nigdzie).

    Spróbuj poszukac na forum Pentaxa (www.pentax.org.pl). Ja niestety nie
    pomoge gdyz juz dosc dawno przestalem uzywac obiektywów bez styków.

    > Lampe mam i tak zwykla, która wyzwalam fotocela umieszczona nad lampa
    > wbudowana, nie ma P-ttl'a wiec i tak wykonuje jedno dwa zdjecia próbne
    przed
    > tym "wlasciwym" ;-) Niestety, taka "manufaktura", lampe pewnie kupie, ale
    na
    > wiosne, kiedy posplacam dlugi ;-(

    To zycze szybkiego posplacania, gdyz takie uzywanie lampy to jednak mordega.

    > A jezeli nie taka stalka, to poradz prosze jaki inny zmiennoogniskowy
    > obiektyw bedzie ostry i odpowiedni w polaczeniu z tym raynoxem? Jaki
    zakres
    > ogniskowych brac pod uwage?
    > [...]

    Raczej dluzsze ogniskowe. Ja uzywalem tego Raynoxa z DFA100f2.8 macro, ale
    robilem tez próby z dlugim kitem DA50-200 i rezultat byl calkiem OK. Z
    DA55-300 tez chodzi dobrze.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)