  • Data: 2009-09-27 20:06:01
    Temat: Re: Pytanie do Marka Wyszomirskiego [Macro]
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisal w wiadomosci
    news:h9o2ob$kao$1@news.onet.pl...
    > Spróbuj poszukac na forum Pentaxa (www.pentax.org.pl). Ja niestety nie
    > pomoge gdyz juz dosc dawno przestalem uzywac obiektywów bez styków.
    Szukalem, zreszta wszedzie indziej tez - niekórzy mówia o wymianie matówki
    na taka z ist-a, ale sa i tacy, którzy po wymianie nadal zglaszaja problemy
    z pomiarem swiatla w manualu. Nie jest to wielki problem, zwlaszcza, ze
    planuje zakup innego body (K-7) - moze za rok.

    > To zycze szybkiego posplacania, gdyz takie uzywanie lampy to jednak
    > mordega.
    Miala byc w tym roku, podobnie jak i jakis dluzszy autofocus, ale zmienilem
    samochód, do lutego go splace (mam nadzieje) i wtedy dokupie troche sprzetu.

    > Raczej dluzsze ogniskowe. Ja uzywalem tego Raynoxa z DFA100f2.8 macro, ale
    > robilem tez próby z dlugim kitem DA50-200 i rezultat byl calkiem OK. Z
    > DA55-300 tez chodzi dobrze.

    W takim razie "wyceluje" w DA55-300, poczytalem opinie i sa calkiem
    pochlebne, zatem bedzie ten tele i raynox ;-) - ale dopiero w marcu ;-)

    Dzieki!

    --
    Yogi(n)