  • Data: 2016-01-29 22:29:01
    Temat: Re: Pytanie do Cavanillo 49PUS7170/1
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2016 o 19:16, Marek pisze:
    > Ostatnio opisałeś tv philips 49PUS7170/1, wątek był o nagrywaniu i dwóch
    > tunerach.
    > Z kontekstu wynikało, że posiadasz ten tv. Też się nim zainteresowałem,
    > ale w sklepie (Saturn) powiedział sprzedawca, że na 100% nie ma w tym tv
    > aktywnej opcji nagrywania. Jak to z tym jest??

    Bzdura, to jedyny telewizor w tej cenie, który posiada dwa gniazda CI,
    dwa tunery i umożliwia niezależne nagrywanie oraz dwutunerowy PIP (tylko
    tv cyfrowa).
    Mnie w Saturnie też do niego zniechęcali, ale nie mieli ŻADNEJ alternatywy.
    Ani nawet nie znali jego funkcji - to że na pilocie jest klawisz do
    funkcji PIP musiałem im pokazywać ja, oni nawet nie wiedzieli że taka
    funkcja jest w Philipsach (bo nazywa się Multiview).

    > I że ten Android tv jest do bani, wiesza się, klienci oddają.

    To akurat prawda, soft jest mocno niedopracowany.
    Np. muszę używać EPG z internetu, a nie z tv, bo aplikacja EPG z tv nie
    działa prawidłowo, gubi nagrania, nie uruchamia timera na czas.
    Telewizor często się resetuje podczas kombinacji pilotem po jego
    funkjach, czasem nie chce się uruchomić przez dłuższą chwilę - obstawiam
    że wtedy też się resetuje (tj. postanawia od nowa załadować androida, co
    zawsze trwa dłuższą chwilę), tyle że z wyłączonym ekranem.

    Niemniej - wszystkie telewizory z android tv mają mocno niedopracowane
    softy.
    Do tego stopnia, że Sony (przynajmniej modele w podobnej cenie) mimo że
    teoretycznie ma dwa tunery, nie umożliwia na tą chwilę ani nagrywania (w
    ogóle, nawet z jednego tunera), ani PIP - więc ten drugi tuner jest
    CAŁKOWICIE nieużywalny, ale zapłacić za niego trzeba.

    I również każą czekać na nowy soft - ale z tego co wyczytałem w necie,
    nigdy nie będzie w nim nagrywania z dwóch tunerów, co Philips zapewnia
    już teraz.
    Przy czym ten soft miał być już w październiku, a teraz jest zapowiadany
    na marzec.

    To ja już wolę korzystać z wszystkich funkcji, które Philips oferuje już
    teraz i czekać na stabilniejszy soft (wypuszczają go tak raz na dwa
    miesiące).

    W sumie zastanawiałem się też nad oddaniem, ale nie ma żadnego tv na
    rynku, który miałby hardware o podobnych parametrach jak ten Philips.
    Sony np. nie ma drugiego gniazda CI, więc NIGDY nie zapewni w pełni
    niezależnego nagrywania z kablówki, tylko z kanałów niekodowanych.
    Z satelity zresztą też nie, bo już chyba wszyscy operatorzy parują
    moduły z kartami i żaden nie zapewnia modułu wielokanałowego.
    Może z wyjątkiem starych kart Cameleon po Cyfrze+, na których zadziała
    Aston.