  • Data: 2016-02-01 17:00:00
    Temat: Re: Pytanie do Cavanillo 49PUS7170/1
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.02.2016 o 00:33, Marek pisze:

    > No tak, ale patrząc z pkt. widzenia klienta jak coś nie działa to
    > globalnie zawsze wina spadnie na tv, bo np. u sąsiada inny tv odtwarza
    > (problematyczny kodek).

    No niby tak - ale ja kupiłem ten tv świadomie, a uhd to dla mnie dodatek
    do reszty, przynajmniej dopóki nie ma telewizji uhd.
    Fajnie że jest, jak przyda się w przyszłości to super, ale jak nie - to
    też się nic nie stanie.

    > Tak btw. nagrywania przez tegp philipsa, (nie pamiętam czy o to
    > pytałem): czy można nagrywać i jednocześnie odtwarzać ten nagrywany
    > materiał (taki timeshift)? Przydaje się to do przeskakiwania reklam.
    > Czy inne nagrania można odtwarzać podczas trwającego nagrywania?

    Na wszystkie pytania - tak.
    Nagrywanie/timeshift i odtwarzanie są całkowicie niezależne.

    Jedyne co nie działa podczas nagrywania to pip, ale to akurat logiczne,
    bo potrzebny by był mu trzeci tuner.