  • Data: 2019-10-30 21:09:16
    Temat: Re: Pudło
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.10.2019 o 20:51, J.F. pisze:

    > A Ty jak jedziesz, to sie wpatrujesz w jezdnie, w chodnik,
    > czy w predkosciomierz ?

    A to jakieś podchwytliwe pytanie?

    > Wiec przekroczyc niechcacy predkosc mozna ... ale przeciez nie 130 ...
    > o ile z tym 130 to prawda.

    Generalnie - jak masz wątpliwości, to można jechać wolniej. Mi rysiek
    pika jak jadę +20. Co do 130 to pewnie przesada, natomiast stówka to
    raczej napewno. I to raczej plus. Tak czy inaczej 100@50 to też raczej
    nie da się niechcący zrobić.

    > A ile tam sie u was w Warszawie "normalnie" po Sokratesa jezdzi, to ja
    > nie wiem :-)

    70. Wiem z pierszej ręki. Jak 60 to cię wyprzedzają, jak 80 to zwykle ty
    wyprzedzasz. Obecnie się jeździ wolniej. Raz że ludzie pamiętają, dwa że
    suszą.

    --
    Shrek