  • 21. Data: 2010-05-30 08:20:52
    Temat: Re: Psuję rynek ;)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > I w dodatku wiekszosc plaskie - od szarego do szarego...

    No cóż, jako obywatel aspołeczny nie podporządkowuję się ustawowym
    kanonom fotografii.
    Tak na marginesie, akurat zdjęcie o którym mowa jest jednym z moich
    ulubionych :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 22. Data: 2010-05-30 11:01:06
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Dokładnie, tapety nie powinny przeszkadzać w pracy swą szczegółowością i
    > konkretyzmem. Od kilkunastu lat mam wciąż ten sam lekki wzorek w typie
    > ''Droga Mleczna'' i nie wyobrażam sobie wsadzenia na pulpit obrazka.

    Moje (amatorskie) tapety, to zabawy z mocnym bokehem, jakaś ostra
    gałązka (zima więc bez liści) i nieostre tło puszczającej lód rzeki itd.
    Z nimi da się pracować na komputerze.

  • 23. Data: 2010-05-30 12:13:28
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 30 of May 2010 04:59, M wrote:

    > No i ten HDR czy tam tone mapping od ktorego troche oczy bola, np
    > trzeci plan na tym (gorki, niebo): http://tapety.grejt.pl/10/10072.jpg

    Na pewno chodzi o ten obrazek?

    Przez pół roku zesłania w górki miałem pracownię na poddaszu
    z pochyłym okienkiem. Jeśli nie gapiłem się w monitor to w niebo
    i pobliskie góry. Zdziwić się można, jakie potrafi być niebo
    czy kombinacja pejzażu. Szkoda, że wówczas fotografię traktowałem,
    jak egzaltowana licealistka pisanie pamiętnika. Ważne było jedynie
    żeby nie przegapić ciekawych zdarzeń (przede wszystkim różne
    oświetlenie planów bliższych i dalszych), a to _jak_ robić zdjęcia
    przyszło parę lat później.

    > Ale moze to ja jestem niedzisiejszy i mam awersje do za ostrej
    > komputerowej obrobki.
    >
    > Najwyzsza jakosc to jest tu http://www.jimbrandenburg.com/

    Ale to jest zupełnie co innego i trudno porównywać
    ballady ze śpiewem operowym.

    --
    nb

  • 24. Data: 2010-05-30 13:19:45
    Od: M <m...@i...pl>

    > Na pewno chodzi o ten obrazek?
    >
    > Przez pół roku zesłania w górki miałem pracownię na poddaszu
    > z pochyłym okienkiem. Jeśli nie gapiłem się w monitor to w niebo
    > i pobliskie góry.

    Pozazdroscic zeslania :)
    No to ja juz sam nie wiem - chyba za dlugo juz w PL nie mieszkam, ale
    wydawalo mi sie ze takiej dziwnej jakby komputerowej widocznosci to
    tam nie ma ;)

    Ale nie zrozumcie mnie zle - kazdemu wolno robic co mu sie podoba! I
    malym aparacikiem i duzym, i wolno i szybko!
    Tylko miejmy swiadomosc ograniczen i nie przeginajmy z ta najwyzsza
    jakoscia ;)

  • 25. Data: 2010-05-30 19:14:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > wsadzenia na pulpit obrazka. Ale te biedne księgowe w kubikach, one
    > nigdy na żywo nie zobaczą potoczka w Gorcach...

    najlepsza tapeta to jednorodnie szare tło :)

  • 26. Data: 2010-05-30 20:26:14
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 30 maja 2010 21:14, Marek Dyjor wyraził następujacą opinię:

    O szarości szarej karty Kodaka ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 27. Data: 2010-05-31 06:10:56
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-05-30 21:14, Marek Dyjor pisze:
    > najlepsza tapeta to jednorodnie szare tło :)
    a co za roznica? Zazwyczaj mam otwarty program ktory w calosci tapete
    zaslania.
    Tapete widze bardzo rzadko, zazwyczaj raz na tydzien-dwa jak zrestartuje
    komputer
    Marx

  • 28. Data: 2010-05-31 07:36:12
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-29 23:37, nb pisze:

> [...]
    > To co jest samodzielnie najlepsze nie sprawdza się
    > jako tapeta (na której ikony itp). To tak jak
    > z muzyką, ta najlepsza, kiedy siedzisz w fotelu,
    > palisz cygaro i pijesz koniak, zazwyczaj nie nadaje sie
    > do śniadania czy w pracy.
    >
    > I nie dziwię się, że konkurs. Dla mnie ze standardowych
    > z kde4 jedynie dwie *) są tolerowalne i to nie na tyle,
    > żeby zrezygnować z jednolitego tła bez żadnych wzorków.
    > Lepiej wrzucić swoje kiepskie zdjęcia, ale znakomicie
    > dopasowane do osobistego układu pulpitu.
    >

    > *) jak kto ma kde4 to chodzi o "High tide" i "Rain on the table"

    Dla mnie nawet te są zbyt treściwe jak na tapetę - wolę abstrakcyjne,
    ale akurat niezapominajki ze zbioru Janka wydają mi się OK. Tym
    bardziej, że w KDE 4.1 (nie wiem jak w innych wydaniach) sporo było
    motywów przyrodniczych :) (a i tak wybrałem "Blue Curl")

    PZDR
    Shaman

  • 29. Data: 2010-05-31 07:37:54
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-31 08:10, Marx pisze:
> [...]
    > zaslania.
    > Tapete widze bardzo rzadko, zazwyczaj raz na tydzien-dwa jak zrestartuje

    a ekran logowania? :)

    PZDR
    Shaman

  • 30. Data: 2010-05-31 07:54:14
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Tak na marginesie, nie ma tam ani jednego prawdziwego hdra, natomiast
    > sporo zdjęć to panoramy z ręki z dwóch lub trzech pionowych ujęć -
    > szczegółowość wzrasta niesłychanie.

    a nie pisałeś wcześniej że, wystarcza Tobie 5MPx?