  • 1. Data: 2010-05-28 16:28:08
    Temat: C1 i MS ExpressionMmedia 2 za darmo (dla wybranych :) )
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    ... a mianowicie również dla tych, co nabyli onegdaj sandiska z licencja na
    PhaseOne, i z niej skorzystali.
    Po wklepaniu kodu aktywacyjnego mogą pobrać MS Expression 2 i dostają kod
    aktywacyjny.
    Po aktywacji mogą z MSE2 odczytać numer seryjny i poprosić o numer
    aktywacyjny dla C1 v 5.
    Sprawdziłem , u mnie zadziałało.

  • 2. Data: 2010-05-31 12:12:59
    Od: "steel" <d...@K...wp.pl>

> [...]
    > kod aktywacyjny.
    > Po aktywacji mogą z MSE2 odczytać numer seryjny i poprosić o numer

    Znaczy sie chcesz powiedziec ze de facto dostajesz kod aktywacyjny C1 z 3.x
    (ktora byla z sandiskiem, ale dzialala poprawnie tylko do konca 2009 bo
    objawil sie milenium bug 10 lat pozniej :P) do 5.x za posrednictwem MSE2?
    Bo nie bardzo zaczailem do konca.

    generalnie ja mam C1 5.X i za pomoca licencji dostalem aktywacje do MSE2,
    ktorego jeszcze nie odpalilem :)

    Musze przyznac ze support w C1 jest bardzo przyjazny dla klienta :)

    Steel

  • 3. Data: 2010-05-31 17:56:47
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "steel" <d...@K...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hu09fr$il1$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > ktorego jeszcze nie odpalilem :)
    >
    > Musze przyznac ze support w C1 jest bardzo przyjazny dla klienta :)

    Dokładnie.
    Obecnie mam działający C5 i MSE2. Wszystko kodem "sandiska" ...