  • 31. Data: 2012-03-22 00:35:53
    Temat: Re: Przyznać się!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Mar 2012 00:27:34 +0100, The_EaGle napisał(a):

    > Powiedz żonie że ci którzy są w stanie to przeczytać:
    > - stoją w korku za tobą i nie zagrażają waszemu dziecku
    [...]

    Lepiej nakleic naklejke niz dyskutowac z zona o sprawach nieistotnych :-)

    J.

  • 32. Data: 2012-03-22 00:41:59
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-22 00:35, J.F. pisze:

    > [...]
    >
    > Lepiej nakleic naklejke niz dyskutowac z zona o sprawach nieistotnych :-)

    Wiesz, to czy żona będzie miała gdzie mieszkać, to jest sprawą bardzo
    istotną :>

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 33. Data: 2012-03-22 01:12:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Lepiej nakleic naklejke niz dyskutowac z zona o sprawach nieistotnych

    Ale trochę wstyd z czymś takim jeździć...

  • 34. Data: 2012-03-22 02:44:29
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Moje rowerowe obserwacje pokazują, że jak ktoś ma na klapie rybę to jest
    > kutasem, który nie zna przepisów.

    Moje obserwacje tego nie potwierdzaja. Czesto natomiast widuje (w
    ostatniej chwili) rowerzystow, ktorzy starannie pozbyli sie nawet
    fabrycznych elementow odblaskowych, ze o oswietleniu nie wspomne, ubrali
    sie w ciemne ciuchy i wszystko wskazuje na to, ze chca sprawdzic
    doswiadczalnie jak to jest z tym zyciem po smierci. Nie maja zadnych
    elementow wskazujacych na wyznawana wiare. Wniosek...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 35. Data: 2012-03-22 05:49:51
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-22 00:27, The_EaGle wrote:

    > Natomiast pozostali tego nie przeczytają a wiec są wśród nich ci którzy
    > mogą zagrozić waszemu dziecku. Wniosek z tego taki że wieszanie tego
    > jest bez sensu.

    To nie jest bez sensu. Ostrzega potencjalne "przyjaciółki" męża;)

    Shrek.

  • 36. Data: 2012-03-22 08:37:48
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja mam naklejona w srodku "modlitwe kierowcy" :)

    A ja mam w samochodzie taka tabliczke:

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/X9GB4J4btPwonT
    qlx6rQ89MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    :-P

    --
    Axel

  • 37. Data: 2012-03-22 10:36:15
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Shrek wrote:

    > To nie jest bez sensu. Ostrzega potencjalne "przyjaciółki" męża;)

    I tym samym rozwiązałeś zagadkę po co to :)

    \SK

  • 38. Data: 2012-03-22 10:40:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 21 Mar 2012 18:03:27 +0100, Maciek

    > No przeciez silikon nie piszczy :)

    No dobra, ale na prykanie już wyjaśnienia nie znajdziesz. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 39. Data: 2012-03-22 10:48:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Myjk wrote:
    > Wed, 21 Mar 2012 14:41:59 +0100, Marek Dyjor

    > Nie jesteś trędy:
    > http://farm4.staticflickr.com/3605/3666413540_e05505
    da2f_z.jpg
    > Tak to się robi.

    przy tej ilości choinek w tym samochodzie nie da sie przebywac bez maski
    gazowej, do objawów zemdlenia wystarczy zwykle jedna choinka.

  • 40. Data: 2012-03-22 10:49:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Mar 2012 08:37:48 +0100, Axel napisał(a):

    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/X9GB4J4btPwonT
    qlx6rQ89MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    Cos pieknego :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał