  • Data: 2014-03-31 10:45:40
    Temat: Re: Przyszlosc energetyki
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-30 22:18, Zachariasz Dorożyński pisze:

    > Energię można kupić poniżej 10 groszy za kilowatogodzinę. To po chuj stawiać
    baterie słoneczne jak można zrobić je ze sklejki i kupować po 10 groszy a drugim
    licznikiem sprzedawać w tym samym czasie po złotówce. Nic bardziej ekologicznego
    wymyślić się nie da. Ciekawy jestem ile w Polsce płacą za kilowatogodzinę
    wyprodukowaną wiatrakami albo bateriami słonecznymi.

    Przecież to łatwo sprawdzić. OD 1,15 do 1,30 zł/kWh.
    http://ioze.pl/energetyka-sloneczna/czy-inwestowanie
    -w-elektrownie-fotowoltaiczne-w-polsce-bedzie-napraw
    de-oplacalne

    Mario