    From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przystawka do mikroskopu
    Date: Sat, 14 Mar 2009 15:35:29 +0100

    On 2009-03-14 14:47:39 +0100, "Pszemol" <P...@P...com> said:

    > Być może masz rację, ale to trzebaby ocenić "naocznie" że tak powiem...
    > Tak czy inaczej cena jest powiedziałbym zaporowa dla mojego zastosowania.
    >
    > W każdym razie warto wiedzieć że taka możliwość istnieje - dziękuje.

    Takie coś można zmajstrować samemu, będzie sporo tańsze. Ta przystawka
    daje 10x powiększenie, więc trudno tu mówić o mikroskopie. Tak
    przynajmniej wynika z opisu.
    Obiektyw aparatu będzie generował wtórne powiększenie i bardzo dużo
    zależy w jakiej skali odwzorowania G9 potrafi robić. Wspomóc go można
    dodatkową soczewką makro, im większą skalę odwzorowania uzyskasz przez
    obiektyw aparatu, tym łatwiej będzie skonstruować mikroskop.
    Przykładowo jeżeli bez przystawki uzyskach skalę odwzorowania x2 to z
    przystawką 20x masz skalę x40.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam