  • Data: 2012-04-21 01:28:25
    Temat: Re: Przyspieszone początki z Fortranem
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jmsitf$sjo$...@i...gazeta.pl...
    > Skoro ciebie dziwi, to cię dziwi, cóż na to poradzę. Żeby poradzić sobie z
    > tym zdziwieniem, proponuję zapoznać się z pojęciem zawieszenia niewiary.

    Ziew...

    Ale z drugiej strony, może zawieszę niewiarę w to, że jutro uda mi się
    przepchnąć wszystkie obliczenia algorytmem nr 9.

    > nie widzę co ma do tego PEGI, jeśli mówimy o dorosłych klientach.

    I serwerach? Ziew...

    > Ja przecież nie robię gry. Ja ci mówię, co się robi w grach, które robią
    > ci, co robią.

    Nie robisz? Acha. Skąd ja to wiedziałem? Jasnowidz jestem czy co?

    > Takie gry, które mają obliczenia numeryczne, to są zwykle gry kosztujące
    > miliony dolarów i wymagające pracy kilkunastu do kilkudziesięciu ludzi

    Konkrety poproszę. Bo na razie mamy wynurzenia gimbusa. Ziew...

    > przez wiele miesięcy. Ja nie mam takich zasobów, żeby robić swoją taką
    > grę.

    Skoro nie masz. To nie masz. Więc po co ci się nawet zastanawiać nad?!

    > Kwestia jakie obliczenia są skomplikowane, a jakie nie są, jest dość
    > względna. Obliczenia do mojej magicznej poświaty muszą być na tyle proste,
    > żeby gra chodziła na tych 20 czy 30 fps, ale może to być 20 lub 30 fps na
    > najnowszysch procesorach quad-core.

    Tia. Już lecę wymienić CPU. Bo gimbus ma pomysł. Ziew...