eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingPrzyspieszone początki z FortranemRe: Przyspieszone początki z Fortranem
  • Data: 2012-04-21 13:23:28
    Temat: Re: Przyspieszone początki z Fortranem
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jmtpuf$7fs$...@i...gazeta.pl...
    >> Konkrety poproszę. Bo na razie mamy wynurzenia gimbusa. Ziew...
    >
    > Half Life 2.

    Z wymienianiem tytułów (w które kiedyś zagrałeś) nie masz szans na szacunek
    tu, na PCP.

    Tematem dyskusji jest Fortran, ściślej - "Przyspieszone początki z
    Fortranem". Dość konkretnie napisałem jak można nauczyć się (podstaw) języka
    Fortran, do czego może on być przydatny w nowych projektach i dlaczego nie
    nadaje się do pisania gier komputerowych. Przy okazji zwróciłem uwagę na
    fakt oczywisty - gry komputerowe to nie rzeczywistość i dlatego metody
    opracowane do technicznych/naukowych obliczeń sprawdzają się w nich
    niespecjalnie, wręcz psują zabawę. A ponieważ to nie PRGK lecz PCP: zwracam
    uwagę raz jeszcze - mniemanologia to jedno - a stworzenie (choćby
    najprostszej) gry komputerowej - zupełnie coś innego. Zwłaszcza jeżeli nie
    ma się dużego budżetu, doświadczenia, zespołu ludzi, licencji (i to nie
    tylko na oprogramowanie, ale i na scenariusz, postacie, system, cokolwiek),
    dostępu do studia z motion capture...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: