  • 21. Data: 2011-04-11 16:39:37
    Temat: Re: Przypadkowo wpadlo na monitor
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 11:35 am, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Widywa em gorsze. Ot, pierwsza z brzegu:
    >
    > http://www.ziggyphotoonline.com/index.php

    Makabryczna.
    Trzeba jednak przyznac, ze firma nie umiescila tam belkotu podobnego
    do tego na wskazanej i jak to robi 90% takich, o ktorych Janko pisal.

  • 22. Data: 2011-04-11 17:42:59
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Uzytkownik "stev" <s...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/galeria-slubna/p
    lener-2/47-plnerowe-zdjecia-slubne-galeria.jpg

    A mnie sie wydaje, ze powinien byc ustawowy zakaz ogladania i komentowania
    zdjec z uroczystosci rodzinnych, przez osoby niezwiazane lub niespokrewnione
    z przedstawianymi postaciami ;)

    Innymi slowy - po jakie licho ogladac i komentowac czyjes zdjecia slubne?

    --
    Lol

  • 23. Data: 2011-04-11 18:33:22
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 1:42 pm, "Lol" <l...@l...pl> wrote:
> [...]
    > z przedstawianymi postaciami ;)
    >
    > Innymi slowy - po jakie licho ogladac i komentowac czyjes zdjecia slubne?

    Wprowadzic ustawowy zakaz myslenia!
    Niech wszyscy, ustawowo dostosuja sie do ciebie.

  • 24. Data: 2011-04-11 19:06:23
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 11 Kwi, 20:33, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Wprowadzic ustawowy zakaz myslenia!
    > Niech wszyscy, ustawowo dostosuja sie do ciebie.

    Ty pierdolony parszywku, tobie nie trzeba wprowadzyc zakazu
    myslenia, bo chyba mozg ci sie z gownem wymieszal. Jak ty sie wyrazasz
    o Polakach w Polsce. Gnojku upijajacym sie chyba winem 4-ro litrowym z
    piec dolcow.
    Bo na trzezwo nie obrazal bys swych braci rodakow w ten prymitywny
    sposob.
    Jestem poza ojczyzna ponad 40 lat, ale ciesze sie ze moge chociaz
    przez internet
    pogadac z krajanawi, pozartowac i czasami ostro podyskutowac.
    Ja smiesz osmieszac wszystko co Polskie?! Jestes na 100% takim samym
    gnojem wobec
    swojego obecnego otoczenia. Bedziesz cierpial i przypomnisz sobie ze
    wyszedles
    z tej pogardzanej przez Ciebie polskiej dupy.
    StaM

  • 25. Data: 2011-04-11 19:59:46
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

  • 26. Data: 2011-04-11 20:03:01
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

> [...]
    > wyszedles
    > z tej pogardzanej przez Ciebie polskiej dupy.

    Chwala twoim inteligentnym slowom, wydalonym przez twoja polska dupe.
    Tak trzymaj, a tylko bedziesz mnie upewnial, ze mam racje, no i moze
    inni tez to dostrzega.

  • 27. Data: 2011-04-11 20:31:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote:

    > Makabryczna.
    > Trzeba jednak przyznac, ze firma nie umiescila tam belkotu podobnego
    > do tego na wskazanej i jak to robi 90% takich, o ktorych Janko
    > pisal.

    Jako znan ci osoba z dobrym gustem zapytam...

    czemu sie nie chcesz przyznac do swojej wlasnej strony? :)

  • 28. Data: 2011-04-11 20:37:26
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 4:31 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Jako znan ci osoba z dobrym gustem zapytam...
    >
    > czemu sie nie chcesz przyznac do swojej wlasnej strony?
    Nie przyznaje sie do nie swoich stron.
    Poza tym, uwazam ze leiej jest, jesli strona nie jet reklamowana przez
    wlasciciela, ale wytropiona przez ludzi z dobrym gystem .

  • 29. Data: 2011-04-11 20:38:21
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-04-11 21:06, Stan.Matyska pisze:

> [...]
    > wyszedles
    > z tej pogardzanej przez Ciebie polskiej dupy.

    I po co trolla wyciągasz na światło dzienne? Nie lepiej zagłodzić? On
    tylko czeka z utęsknieniem na takie wypowiedzi by dalej wylewać swoje
    wypociny. Na takich jedyna rada to konsekwentnie ignorować.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 30. Data: 2011-04-11 20:55:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote:

    > Nie przyznaje sie do nie swoich stron.
    > Poza tym, uwazam ze leiej jest, jesli strona nie jet reklamowana przez
    > wlasciciela, ale wytropiona przez ludzi z dobrym gystem .

    to dla kogo ja zarejestrowales?