  • 11. Data: 2011-04-11 07:36:32
    Temat: Re: Przypadkowo wpadlo na monitor
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 3:09 am, "CeZ__134" <D...@p...onet.pl> wrote:

    > ``Używam lustrzanek CANON wraz z zestawem jasnych obiektywów, które potrafią
    > złapać światło w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych``
    > Hahaha :)) to mi sie najbardziej spodobalo :)

    Nawet aparat fotograficzny, zawsze na slub zabiera.
    "Aparat zabieram ze sobą w każde miejsce, gdyż nie zna się dnia ani
    godziny, gdy może przytrafić się okazja do świetnego zdjęcia.
    Najwięcej takich okazji przydarza się zawsze w szczęśliwych momentach,
    a ich zawsze najwięcej jest podczas ślubu".

    I tlumaczy "dla czego":
    "Dla tego właśnie zajmuję się fotografią ślubną, gdyż właśnie wtedy
    jest najwięcej okazji do dobrych zdjęć, zdjęć które będą pamiątką na
    całe życie i jeszcze dłużej".

    W zdjeciach slubnych, przedstawia historie milosci.
    Jeden wielki belkot.

    "Umyj swój samochód przed ślubem na myjni bezdotykowej"
    Zapomnial dodac, zeby sobie umyli nogi, bo moze matryca peknac.

    Klienci powinni go oskarzyc o odszkodowania.

  • 12. Data: 2011-04-11 07:46:48
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 4:40 am, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Zygmunt Dariusz napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Oskarżyć o odszkodowanie? ;P Ale miło jest innemu bełkot wypominać? ;P

    Widocznie ci milo, skoro tak twierdzisz.

  • 13. Data: 2011-04-11 08:06:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-11 09:36, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Jeden wielki belkot.

    Ale uparliście się tej strony, przecież takie teksty siedzą u 90%
    ślubniaków.

    --
    pozdrawia Adam
    /czasem nie ma sensu pisać czegokolwiek.../

  • 14. Data: 2011-04-11 08:25:15
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 4:06 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ale uparli cie si tej strony, przecie takie teksty siedz u 90%
    > lubniak w.

    Masz racje, ale akurat ta strona przypadkowo wpadla na monitor.
    Tak samo masz racje z tymi pachnacymi moczem polakami - tez jest ich
    zbyt duzo.
    Niestety, spotyka sie takich prawie w kazdym miejscu.
    No i te zasrane trawniki, ktorych dokumentacje sam zrobiles.
    Po prosty wstyd, ale tego szybko sie nie wypleni.
    Nie wypleni sie tym bardziej, im bardziej bedzie sie przemilczac i
    udawac, ze tego sie nie widzi.

  • 15. Data: 2011-04-11 08:40:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zygmunt Dariusz napisa?(a):

    [...]

    > Klienci powinni go oskarzyc o odszkodowania.

    Oskarżyć o odszkodowanie? ;P Ale miło jest innemu bełkot wypominać? ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 16. Data: 2011-04-11 08:56:34
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Ale uparliście się tej strony, przecież takie teksty siedzą u 90%
    > ślubniaków.

    Każdy dobiera sobie przeciwnika do swoich sił.
    A na ślubniaka to i pochyła krowa naleje. :-)

    --
    Mirek

  • 17. Data: 2011-04-11 09:05:41
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 4:56 am, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Każdy dobiera sobie przeciwnika do swoich sił.
    > A na ślubniaka to i pochyła krowa naleje. :-)

    Moze znalazles wyjasnienie, dlaczego w polsce tak wszedzie moczem
    zalatuje.
    Jankowi trafiaja sie tacy klienci nawet na jakichs szkoleniach czy
    wykladach.
    Tylko o tych pochylych krowach nigdy nie slyszalem - widocznie
    przyszlo nowe i na krowy.

  • 18. Data: 2011-04-11 13:20:29
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Ale uparliście się tej strony, przecież takie teksty siedzą u 90%
    > ślubniaków.

    :)))

    A ten to jeszcze młody.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 19. Data: 2011-04-11 15:18:31
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    > http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/galeria-slubna/p
    lener-2/47-plnerowe-zdjecia-slubne-galeria.jpg

    Te zdjecia sa zle skadrowane, zle obrobione.
    Widac, ze robil je naturszczyk ale, moze wlasnie dlatego maja inny walor.
    W porównaniu do wiekszosci sesji zawodowych fotografów, ta tutaj to próba
    zlapana klimatu wesela. Mozna powiedziec, ze robil je filomowiec bardziej
    niz fotograf. Moim zdaniem to sie udalo. Gdyby jeszcze poprawic bledy, które
    opisalem na poczatku to bylyby calkiem dobre zdjecia.

  • 20. Data: 2011-04-11 15:35:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-04-10 01:50:02 +0200, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

    > Masakra slubna
    > http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/wesele.php
    >
    > ale jak reklamowana
    > http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/index.php
    >
    > i wyceniona.
    > http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/cennik.php

    Widywałem gorsze. Ot, pierwsza z brzegu:

    http://www.ziggyphotoonline.com/index.php

    de Fresz