  • 1. Data: 2011-04-09 23:50:02
    Temat: Przypadkowo wpadlo na monitor
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Masakra slubna
    http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/wesele.php

    ale jak reklamowana
    http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/index.php

    i wyceniona.
    http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/cennik.php

  • 2. Data: 2011-04-10 02:00:55
    Temat: Re: Przypadkowo wpadlo na monitor
    Od: stev <s...@g...pl>

    On 4/9/2011 4:50 PM, Zygmunt Dariusz wrote:
    > Masakra slubna
    > http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/wesele.php

    http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/galeria-slubna/p
    lener-2/47-plnerowe-zdjecia-slubne-galeria.jpg

  • 3. Data: 2011-04-10 02:19:02
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 9, 10:00 pm, stev <s...@g...pl> wrote:

    > http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/galeria-slubna/p
    lener-2/47-plnero...

    A la Janko.

  • 4. Data: 2011-04-10 08:04:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-10 01:50, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Masakra slubna
    > http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/wesele.php

    Normalne, nijakie zdjęcia. Masakra to jest sam ślub w ogóle. Można by
    się czepić, ale nie za tą cenę.

    > ale jak reklamowana
    > http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/index.php

    Zwyczajny marketing dla zwyczajnych ludzi.

    > i wyceniona.
    > http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/cennik.php

    Cieniutko.

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem taki mądry, że aż boli mnie głowa.../

  • 5. Data: 2011-04-10 10:59:37
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 10 Kwi, 10:04, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > się czepić, ale nie za tą cenę.

    > Zwyczajny marketing dla zwyczajnych ludzi.

    Pokazanie prawdy, jak wygladaja obecne "nowoczesne" sluby.
    Dzecinne zabawianie na sile, zadych bojek z pogotowiem i policja.
    Nuuuuda.
    Cena za te zdjecia ponizej przystepnej.
    StaM

  • 6. Data: 2011-04-10 11:02:42
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    > Cieniutko.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    ...acha i panowie obowizkowo (goscie) w anzugach o srebrnym polysku.
    Moda amerykanska z przed 20-stu lat.
    StaM

  • 7. Data: 2011-04-10 13:34:59
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Masakra slubna
> [...]

    A gdzie WARNING w temacie?
    O bosh!

    To moje zdjęcia robione na imprezach, gdzie ludzie tańcują, skaczą w
    kadrze są lepiej wykadrowane.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 8. Data: 2011-04-10 14:29:11
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    zdjęcia jak to zdjęcia ze ślubu - musi być cała rodzina i muszą być
    rozpoznawalni.
    Artyzmu poszukują tylko niektórzy - oczywiście zdjęcia MUSZĄ być
    fajniejsze od zdjęć ze ślubów wszystkich koleżanek Pani
    Młodej :-))))))))))))))))
    I najważniejsze - to Pani Młodej ma się podobać, bo po ślubie to
    najczęściej Pan Młody ma g... do powiedzenia.

    Co do ceny, to wydaje mi się przystępna i odpowiadająca poziomowi
    fotografii.

    Pozdrawiam
    Les

    PS.
    I pomyśleć, że 11 lat temu ŚWIADOMIE nie miałem fotografa na swoim
    ślubie ;-)))

  • 9. Data: 2011-04-10 15:51:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Les wrote:
> [...]
    > I najważniejsze - to Pani Młodej ma się podobać, bo po ślubie to
    > najczęściej Pan Młody ma g... do powiedzenia.

    ludzie dostają pierdolca...

    zdjecia maja dokumentować uroczystość, pokazać najważniejsze momenty
    ceremoni i zabawy, tylko tyle i aż tyle. Powinny być poprawnie naświetlone,
    jak najlepiej skomponowane i tyle.

  • 10. Data: 2011-04-11 07:09:08
    Od: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl>

    > ludzie dostają pierdolca...
    >
    > zdjecia maja dokumentować uroczystość, pokazać najważniejsze momenty
    > ceremoni i zabawy, tylko tyle i aż tyle. Powinny być poprawnie
    > naświetlone, jak najlepiej skomponowane i tyle.

    ``Używam lustrzanek CANON wraz z zestawem jasnych obiektywów, które potrafią
    złapać światło w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych``
    Hahaha :)) to mi sie najbardziej spodobalo :)

    CeZ__134