  • Data: 2011-04-19 03:48:38
    Temat: Re: Przypadkowo wpadlo na monitor
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomoscinews:inr30h$sfg$1@inews.gazeta.pl...

    albohttp://www.velvetstudio.pl/?Może to już tak mamy, że wszystko
    > komentujemy negatywnie?

    To taki tutejszy folklor.
    Jesli zdjecia podobaja sie klientom i sa chetni za to placic, to
    znaczy, ze fotgraf wywiazuje sie dobrze z tego co dla nich robi.
    Tutejsze kundelki do wszystkiego sie doczepia, zwlaszcza jak sie ja
    kopnie w zadek.
    Ja nigdy im buta nie zalowalem, wiec widzisz co sie dzieje.

    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/