  • Data: 2011-04-12 16:07:48
    Temat: Re: Przypadkowo wpadlo na monitor
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 12, 9:03 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Robi wrazenie ;-))).
    Wiem ze moze robic wrazenie, na wielu nie wtajemniczonych.
    Slyszales o fotografie, ktory wygral w konkursie fotograficznym,
    fotografia na ktorej byl przedstawiony zachod slonca?
    Ponoc nacykal kilkanascie tysiecy zdjec zachodu slonca, zeby wybrac to
    jedno i zrobil to na sprzecie analogowym.

    > Kolo setki zdjec dzien w dzien,
    > swiatek, piatek czy niedziela...

    Dokladnie, wlasnie te dni sa najbardziej zajete fotografowaniem.
    Mylisz sie tylko co do ilosciwykonanych fotografii.
    Zwykle robie od 300 do ponad 1000 zdjec z jednej imprezy.
    Jesli chodzi o fotografowanie w tym konkretnym klubie nocnym, to
    robilem od 300 do ponad 600 fotografii i fotografowalem tam w kazdy
    piatek i sobote oraz w okazjonalnie w inne dni, przy roznych okazjach.
    Kazdego roku takich zlecen dla tego jednego klubu, mialem po okolo 110
    do 130 i jak policzyc srednio po 450 fotografii, to wychodzi ta cyfra
    robiaca na tobie wrazenie.

    > Zakladajac ze jednak
    > wiekszosc fotek w jakis sposób nalezy obrobic, wychodzi, ze
    > w zasadzie nie spisz, nie jesz i.... choc to juz zbyt
    > prywatna sprawa ;-)))

    Takim jak ty, ciezko pojac, ze mozna sobie z tym wszystkim spokojnie
    poradzic, tylko nie trzeba byc psem ogrodnika i dzielic sie z innymi
    mozliwoscia zarobku.
    Ja prawie wcale nie zajmuje sie obrobka fotografii, ale mam 4
    stanowiska przygotowane do komfortowej pracy, przy ktorych pracuja moi
    pracownicy.
    Sporo fotografii mam ze slubow, z ktorych mam od 700 do 1300 zdjec a
    slubow takich mam 50 do 100, zaleznie od roku.
    Do tego dochodza komunie, chrzty, bankiety, spotkania i rozne
    uroczystosci rodzinne, rozne wydarzenia spoleczne, itd.
    Kazdego roku wychodzi ponad 100 tysiecy zdjec robionych na zamowienie.
    Wiem, ze to na warynki polskich fotografow, nie miesci sie w glowie a
    co dopiero tacy jak tu amatorzy, ktorzy nie maja pojecia, jak moja
    praca wyglada.
    Uwielbiam swoj zawod i nie wyobrazam sobie, ze chcialbym zycie przezyc
    inaczej i nie z kamera w reku.
    Amen