  • Data: 2011-04-12 15:51:57
    Temat: Re: Przypadkowo wpadlo na monitor
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-12 17:27, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Przypuszczam, ze pod wplywem msciwosci, usilujesz
    > Ta msciwosc odbiera ci rozsadek
    > Blaznisz sie chlopie i zaczynasz byc zalosny w tej swoejej msciwosci.

    Większość już spuściła cię filtrami w niebyt, ale ja może raz jeszcze
    spróbuję. Mściwość to coś, co posiadasz ty, a znakomita większość ludzi
    owej cechy nie posiada. Bazując na niej obrażasz od lat na lewo i prawo
    nie zdając sobie chyba nawet z tego sprawy (bo taki właśnie jest jej
    mechanizm).
    Daj se siana, tu się spaliłeś już i raczej tylko będzie coraz gorzej.
    Zmień nick i wróć za pół roku. Ale jak ci nie przejdzie, to od razu
    będzie wiadomo, któż to.

    Teraz pewno poczytamy coś o sikaniu pod wiatr...

    PS. Nie piszę stron, nie żyję z muzyki, za to żyję ze zdjęć, ale
    zupełnie innych. Nie wiem, co to jest mściwość, zazdrość i pochodne, tak
    często spotykane cechy wśród Polonii, która nie może pogodzić się z tym,
    że kiedyś za dolara można było rodzinie postawić obiad w restauracji (z
    dziadkami i wujkami), a teraz z dolara każdy się śmieje.

    --
    pozdrawia Adam
    /umiera się tylko raz/