    From: "chory" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przewody rozruchowe
    Date: Fri, 9 Oct 2009 23:52:12 +0200
    <1...@p...pl> <ha9jrn$1cgf$1@news2.ipartners.pl>
    <i...@4...com>
    <hadkpa$ov$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hafjq5$le8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hai39k$1kl$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hailjs$q5c$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <haimtv$s6g$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@p...pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <c...@e...googlegroups.com>
    <hal00a$gui$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <6...@o...googlegroups.com>
    <1...@p...pl>
    <hanpnj$8c3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > To ciepło musi być gdzieś odprowadzone, bo inaczej wszystko wokół się
    > "zagotuje". A najgorzej jak lampa obłożona jest izolacyjna wełną
    > mineralną.
    Ale najgorzej dla instalacji / zarówek / otoczenia?
    Bo tak się składa że u brata w domu jest oświetlenie sufitowe gdzie jedna z
    żarówek była ciasno uszczelniona i trzeba ją było wymienić dwa razy podczas
    gdy dwie inne żarówki z tego samego szeregu świeciłny nadal bez problemu.
    Miały ciut więcej miejsca do chłodzenia.

    > Nie wymagajmy od gości co biegają z młotkiem i wiertarką, by dokładnie
    > rozumieli istotę złożonych zjawisk fizycznych. Ja nawet wolę jak mi
    Ja też wolę.
    Ale zaczynam się zastanawiać kto ma rację jeżeli powtarza mi to trzech gości
    'od biegania z młotkiem...", 3 czy 4 sprzedawców w hurtowni, dwóch
    elektryków. Jeżeli jeszcze wdzę rysunki w notach katalogowych które wymagają
    przestrzeni między wełną a żarówką to mam prawo zastanowić się kto ma rację.
    ja z tych niewiedzących jestem a pytam tych cowiedzą.

    > taki jeden z drugim równo wierci dziurki w gipsie i nie śmieci przy
    > tym nadmiernie, niż miałby opowiadać jakieś ludowe podania o działaniu
    > żarówek.
    I nawet dołożę jedno wymaganie od wszelakiej maści "fachowców robót
    wykończeniowych". Mają zrobić robotę i po sobie posprzatać tak aby nie było
    śładu że ich robota wymagała bałaganienia. Odkąd fachowiec o nazwie
    "hydraulik" podpiął mi spłuczkę brudnymi łapami a potem brud zasylikonował
    oraz tynkarze od płyt gk zrobili co do nich należało to baczniej zwracam
    uwagę na to kto co mi w domu robi.

    > się i stroszyć.
    Moje stroszenie miało sens. Nie znam się na temacie o którym piszę. Dlatego
    pytam - bo można się coś dowiedzieć. Ale nie wyciągam wniosków ze zdań
    niedopowiedzianych/ niezrozumiałych / źle odczytanych. Przecież to w
    archiwum zostaje dla przyszłych czytelników.
    I po co jeszcze użytkownik googli ma błędne wnioski wyciągać? Nie uważam się
    za "puchacza" Chcę tylko alby moje posty były odczytywane ze zrozumieniem.

    --
    PawełJ