eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPrzewody rozruchoweRe: Przewody rozruchowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przewody rozruchowe
    Date: Wed, 07 Oct 2009 18:53:03 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <haihle$k3m$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <ha7k3g$1gu$1@inews.gazeta.pl> <ha7l2m$feh$1@news.onet.pl>
    <ha7meb$ah0$1@inews.gazeta.pl>
    <n...@d...viste-family.net> <ha8144$ddj$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <ha9jrn$1cgf$1@news2.ipartners.pl>
    <i...@4...com>
    <hadkpa$ov$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hafjq5$le8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hag0pp$4kf$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hag2m7$va4$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: aelq127.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1254935023 20598 79.191.42.127 (7 Oct 2009
    17:03:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Oct 2009 17:03:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.8.1.23)
    Gecko/20090825 SeaMonkey/1.1.18
    In-Reply-To: <hag2m7$va4$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:572773
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Przemek napisał:
    > pawelj wrote:
    >
    >> Przecie? nikt cie nie zmusza do tego ?eby? wierzy? w moje zabobony :)
    >> Napisa?em co zaobserwowa?em. Ot tyle. A poniewa? wkurza mnie palenie
    >> nagminne ?arówek i do tego jeszcze fakt ?e nie moge tego zrobiae sam na
    >> drodze tylko albo w serwisie albo z narzedziami - chcia?em sprawdziae
    >> czy tylko mój tak ma czy to wieksza przypad?o?ae. Niestety ka?dy z
    >> mechaników potwierdza ?e w nowszych pal? sie cze?ciej. Ot taki zwyk?y
    >> zabobon.
    > Wydaje mi sie ze w starszych autach napiecie zasilajace zarowki mialo do
    > odbycia dluga droge i wzglednie duze spadki napiecia
    > -bezpiecznik ,stacyjka ,przelacznik zarowek , przelacznik dlugie krotkie i 2
    > metry przewodu do przodu.W nowszych autach masz szyne pradowa ze znikomym
    > spadkiem
    > napiecia i sterownik na CANie przy samych zarowkach -efekt zarowki dostaja
    > prwawie takie napiecie jak jest na akumulatorze.

    To niech ktoś w końcu wbuduje (nie ma, parę takich układów na czynniki
    pierwsze rozbierałem temy rencamy do poziomu poszczególnych warstw
    krzemu) w sterownik żarówki aktywowany szyną CAN układ soft startu...

    Efekty tworzenia systemów przez młodych gniewnych którzy z praktyką maja
    na bakier - a i wiedzę teoretyczna mają z dosyć wąskiej dziedziny...

    --
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: