  • Data: 2009-10-07 18:40:15
    Temat: Re: Przewody rozruchowe
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnhcpmj7.tm5.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Że jak ktoś chce mieć żarówy całe i zdrowe, to ma zachowywać taką
    > kolejność włączania. Takie było zalecenie (a opis zamieszczony
    > poniżej potwierdza to samo).
    Kto tak zalecał i gdzie?

    Ten opis coś potwierdza? -tylko stwierdza, że w moim scenicu dzieje sie tak
    a nie inaczej.
    Nigdzie nie napisałem, że komuś zalecam robić tak a nie inaczej i że ma to
    być regułą.
    Napisałem tak? Widzisz gdzieś to? Zacytuj w takim razie moje słowa. Jeżeli
    ty z tych kilku linijek powyżej wyciągasz wniosek że ja komuś zalecam jakieś
    włączanie świateł to następnym razem spróbuj przeczytać kilka razy bo
    literki znasz ale ze zrozumieniem tekstu to ci za bardzo nie wychodzi.

    > Aż ktoś się zapomniał, nie wyłączył silnika i zapalił światła?
    Trochę inaczej to działa.
    Przełącznika od świateł nie ruszam wogóle. Zawsze są włączone.
    Zaświecają się same po odpaleniu silnika - po zgaszeniu gasną. Prawda, że
    sprytne?

    Za to czasem zdaża się że ktoś inny / nadgorliwy jedzie samochodem. Wtedy
    pstryknie na koniej jazdy.
    Już jasne? Czy dalej tłumaczyć?

    --
    PawełJ