  • Data: 2009-10-07 19:42:15
    Temat: Re: Przewody rozruchowe
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan pawelj napisał:

    > Kto tak zalecał i gdzie?
    [...]
    > Nigdzie nie napisałem, że komuś zalecam robić tak a nie inaczej i że
    > ma to być regułą.
    > Napisałem tak? Widzisz gdzieś to? Zacytuj w takim razie moje słowa.
    > Jeżeli ty z tych kilku linijek powyżej wyciągasz wniosek że ja komuś
    > zalecam jakieś włączanie świateł

    Nazwijmy to więc "zaleceniem wewnętrznym". Zgoda?

    > to następnym razem spróbuj przeczytać kilka razy bo literki znasz ale
    > ze zrozumieniem tekstu to ci za bardzo nie wychodzi.

    Bardzo podoba mi się ten styl dyskusji. Tego mi na co dzień brakuje.
    W ogóle lubie wszystko, co egzotyczne.

    > Trochę inaczej to działa.
    > Przełącznika od świateł nie ruszam wogóle. Zawsze są włączone.
    > Zaświecają się same po odpaleniu silnika - po zgaszeniu gasną.
    > Prawda, że sprytne?

    To też mi się podoba. Tak miałem jeszcze we fiacie 125p. Później nie
    wiedzieć czemu zrezygnowano we wszystkich samochodach z tego wygodnego
    rozwiązania. Cieszy mnie, że ktoś wrócił do starych sprawdzonych układów.

    > Za to czasem zdaża się że ktoś inny / nadgorliwy jedzie samochodem.
    > Wtedy pstryknie na koniej jazdy.
    > Już jasne? Czy dalej tłumaczyć?

    A jak pstryknie, to zaraz trzeba jechać do serwisu. Teraz jasne.
    To znaczy ciemne, dlatego trzeba. Dalsze tłumaczenia są zbędne.

    --
    Jarek