  • Data: 2009-10-07 16:46:31
    Temat: Re: Przewody rozruchowe
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Karolek napisał:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dokladnie tak i raczej wiekszosc samochodow tak wlasnie ma to rozwiazane.

    Owszem. We fiatowskim układzie elektryki jak zostawisz przełącznik
    świateł na pozycji świateł pozycyjnych to po wyjęciu kluczyka światła
    pozycyjne zostaną. Jak zostawisz na drogowych to po wyjęciu kluczyka
    wszystko gaśnie. Można by (szczególnie w dobie instalacji z szyną CAN),
    choć nie wiem czy naprawdę warto, ja wolę układ fiatowski, zrobić to tak
    że po wyjęciu kluczyka i włączeniu jakiejkolwiek pozycji przełącznika
    świateł poza zerem pozostawały włączone światła pozycyjne - a
    przełożenie przełącznika kierunkowskazów gasiło zbędną stronę tych
    świateł. Sytuacja gdy w momencie przekręcenia kluczyka maksymalnie do
    tyłu i wyjęcia go ze stacyjki pozostają włączone światła drogowe/mijania
    jest co najmniej idiotyzmem!

    --
    Darek