  • Data: 2020-08-21 15:02:34
    Temat: Re: Przewód USB A<->micro B
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    >Wziąć miernik do marketu :)

    Samym miernikiem trudno zmierzyc, trzeba by sobie gniazdka
    przygotowac.

    A kabelki czesto zapakowane.

    >Jak przez neta, to zostają deklaracje: prąd i wersja USB. Teraz
    >kabelek USB-C musi przenosić minimum 3A, więc 2.0A też bym nie
    >kupował. Można też założyć, że wygląd kabelka jest skorelowany z
    >przenoszoną mocą. Ostatni jaki kupowałem miał ze 4 mm średnicy i był
    >dość sztywny, ale nie mierzyłem oporu.

    Chinczyki o tym wiedza - spojrz na kable rozruchowe 200A. Na oko grube
    :-)
    Tzn wiedza, ze klient na oko ocenia :-)

    A w USB-C ilosc drutow to trudno zliczyc - to musi byc grube :-)
    Choc nie - w takim kablu USB-USBC to danych chyba tylko jedna para,
    bo gdzie by podlaczyli reszte po stronie starego USB ?

    J.