  • Data: 2014-05-26 15:36:57
    Temat: Re: Przetwornica 5V na 12V, 0,4A
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-26 14:55, J.F pisze:
    > Użytkownik "Michał Lankosz" napisał w
    >
    > Masz na rysunku - Id to prad diody. I prawidlowo plynie 30% czasu.

    Klapki na oczach - czytałem to jako prąd drenu. W takim razie się zgadza.

    > Tak czy inaczej - albo wiekszy dlawik, albo wyzsze napiecie zasilania.
    > Albo wyjsciowe napiecie mniejsze.
    > Tasma naprawde wymaga 12V ? Diody polaczone w szereg, czy tylko
    > rezystory duze ?
    >
    > Albo dwa takie dlawiki rownolegle.

    Jak to w taśmach, łańcuszki po 3 LED i jakiś rezystor ograniczający do
    20mA przy 12V. Mam też dławik 220uH, ale napisano 0,8A. Pogrzebię, może
    znajdę odpowiedniejszy.

    > Jest troche za maly, ale akurat z tego to niekoniecznie wynika.
    > Jak masz staly generator bez sprzezenia i kontroli, to latwo doprowadzic
    > do nasycenia.

    Chodziło mi o najprostszą konstrukcję działającą w układzie otwartym.
    Nie potrzebuję stabilizować napięcia czy prądu dla tych LEDów, byle
    świeciły możliwie jasno.
    Dzięki za wskazówki.

    --
    Michał