  • Data: 2016-01-10 11:44:54
    Temat: Re: Przetwornica 12->48VDC
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-10 o 11:23, ToMasz pisze:

    > są przetwornice DC-DC stepUp. Ale aż na 48v? Po kija Ci 48v?

    standard PoE to ok. 50V, chcę mieć możliwość wpięcia tego do dowolnego
    sprzętu zasilanego z PoE i połączenia z nim bezprzewodowo (dlatego AP -
    bez narzuconej adresacji którą musiałbym za każdym razem zmieniać) - z
    akumulatora zasiliłbym AP i PoE (pytanie też ile prądu ciągnie taka
    przetwornica przyjmując na wyjściu 48V 5W (kamery które miałem w ręku
    brały poniżej 3W)

    Łukasz