  • Data: 2010-07-16 07:44:49
    Temat: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Od: jian <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-15 21:21, kkk wrote:

    > Wszystko bardzo pięknie, i prawie się zgadza - poza jednym szczegółem:
    > nie wziąłeś pod uwagę, że w niektórych autach (np w moim) kompresor
    > naprawde działa od momentu jak zostanie załączony przez sprzęgiełko, a
    > dzieje się to przy określonych obrotach.

    jeżeli jest tak jak mówisz
    to dla mnie to auto i kompresor nie działają prawidłowo
    nie spotkałem się z autem (nie jeździłem takim) co by kompresor działał
    od określonych obrotów

    2 sprawa jest to ekonomicznie nie uzasadnione wstawianie kompresora i
    "psucie" go aby działał jak turbo

    prościej i taniej jest zastosować turbo od razu

    więc nie rozumie polityki takiej firmy (jeżeli oczywiście jest taka) że
    wstawia kompresor i psuje go do funkcji turbo

    > Z kompresorem działającym j.w. i jest to rozwiazanie fabryczne.
    >
    > pzdr

    dalej nie chce mi się wierzyć w fabryczne działanie takiego kompresora
    (patrz odp wyżej)
    podaj co to za marka i model