eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje. › Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
  • Data: 2010-07-16 20:37:43
    Temat: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Od: kkk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 16 Lip, 12:15, jian <j...@p...fm> wrote:
    > On 2010-07-16 11:17, kkk wrote:
    >
    > > On 16 Lip, 07:44, jian<j...@p...fm>  wrote:
    >
    > dla mnie to bez sensu pakowanie kompresora żeby się tak załączał
    > wolał bym to sprzęgiełko wywalić i spiąć to na sztywno co by działał tak
    > jak powinien z kompresorem - czyli non stop

    Zwykle moc przychodzi jednak wystarczająco płynnie i w praktyce raczej
    nie ma po co kombinować, czemuś to rozwiązanie na pewno służy.

    > a to dziwne bo moja turbina wstaje przy około 1,5-1,7krpm
    > i dmucha do 4,5*krpm (* - tak mam diesla)

    Miałem na myśli "benzynę", jakoś z dieslami nie mam doświadczeń, a
    zaturbione benzyny którymi jeździłem "zaczynały jechać" od co najmniej
    2.5tys obr. i to dość "skokowo".

    > więc nie widzę przewagi kompresora w porównaniu twojego auta z moim a
    > wręcz moja turbina ma dodatkową zaletę
    > nie tracę mocy silnika na wtłoczenie powietrza do silnika
    > tylko wykorzystuje skutek uboczny spalania

    Ja widzę :), kompresor jest zdecydowanie bardziej "idiotoodporny", nie
    wymaga specjalnego traktowania i statystyczny wytrzyma więcej niż
    turbina - nawet ta użytkowana odpowiednio.

    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: