-
Data: 2010-07-16 12:15:24
Temat: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
Od: jian <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2010-07-16 11:17, kkk wrote:
> On 16 Lip, 07:44, jian<j...@p...fm> wrote:
>
>>
>> dalej nie chce mi się wierzyć w fabryczne działanie takiego kompresora
>> (patrz odp wyżej)
>> podaj co to za marka i model
>
> W Mercedesach CLK, SLK, W202, W203, W210 tak własnie działa kompresor
> - w innych modelach MB może również ale akurat z tymi wymienionymi w
> wersjach z kompresorem miałem do czynienia. Typowa usterka
> przeplywomierza w silnikach M111 i zbliżonych objawia się
> przesunieciem progu włączenia kompresora na 3,5-4 tys obrot, auto
> poniżej tych obrotów jezdzi jak wolnossące. Załączenie kompresora
> slychać i czuć.
aż będę musiał dopaść taki model i się przejechać
bo dalej dla mnie jest to niezrozumiale robić z kompresora turbinę
więcej wad niż zalet
> U mnie w pierwszym z wymienionych sprzęgiełko załącza kompresor przy
> ~2tyś obr. i od tego momentu moc jest rozwijana płynnie i właśnie przy
> mocno wysilonej klimatyzacji w upale czuć znacznie mocniej szarpnięcie
> dodatkowej mocy gdy kompresor zaczyna dmuchać (coś jak "lag" przy
> turbinie), przy wyłączonej klimie jest płynnie i nie czuć w praktyce
> żadnego "lagu" - czyli kompresor działa jak działać powinien ;)
dla mnie to bez sensu pakowanie kompresora żeby się tak załączał
wolał bym to sprzęgiełko wywalić i spiąć to na sztywno co by działał tak
jak powinien z kompresorem - czyli non stop
> 2 tyś obr. to i tak nizej niz jakakolwiek chyba turbina wiec moc
> oddawana jest w miarę płynnie ale jednak nie można powiedzieć że
> kompresor działa od momentu odpalenia silnika bo tak nie jest -
> ponizej 2tys obr. też da się jechać.
>
> pzdr
a to dziwne bo moja turbina wstaje przy około 1,5-1,7krpm
i dmucha do 4,5*krpm (* - tak mam diesla)
więc nie widzę przewagi kompresora w porównaniu twojego auta z moim a
wręcz moja turbina ma dodatkową zaletę
nie tracę mocy silnika na wtłoczenie powietrza do silnika
tylko wykorzystuje skutek uboczny spalania
Następne wpisy z tego wątku
- 16.07.10 20:37 kkk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-02 Poznań => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-12-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-02 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=