-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: jian <j...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
Date: Fri, 16 Jul 2010 07:44:49 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 38
Message-ID: <i1orkh$g4b$1@usenet.news.interia.pl>
References: <i1f6j6$oeg$1@node1.news.atman.pl>
<f...@5...googlegroups.com>
<i1n2pm$72b$1@usenet.news.interia.pl>
<f...@w...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: vlan20.aiut.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1279259089 16523 195.137.208.220 (16 Jul 2010
05:44:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Jul 2010 05:44:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.9.1.9)
Gecko/20100317 Thunderbird/3.0.4
In-Reply-To: <f...@w...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2297532
[ ukryj nagłówki ]On 2010-07-15 21:21, kkk wrote:
> On 15 Lip, 15:34, jian<j...@p...fm> wrote:
...
>> w kompresorze łopatki napędza pracujący silnik więc jakakolwiek zmiana
>> obrotów momentalnie przenoszona jest na "łopatki" i dmucha od razu bo
>> powietrze w dolocie jest cały czas sprężone
>
> Wszystko bardzo pięknie, i prawie się zgadza - poza jednym szczegółem:
> nie wziąłeś pod uwagę, że w niektórych autach (np w moim) kompresor
> naprawde działa od momentu jak zostanie załączony przez sprzęgiełko, a
> dzieje się to przy określonych obrotach.
>
jeżeli jest tak jak mówisz
to dla mnie to auto i kompresor nie działają prawidłowo
nie spotkałem się z autem (nie jeździłem takim) co by kompresor działał
od określonych obrotów
2 sprawa jest to ekonomicznie nie uzasadnione wstawianie kompresora i
"psucie" go aby działał jak turbo
prościej i taniej jest zastosować turbo od razu
więc nie rozumie polityki takiej firmy (jeżeli oczywiście jest taka) że
wstawia kompresor i psuje go do funkcji turbo
>> więc albo masz auto z turbiną albo auto z kompresorem zdecyduj się
>
> Z kompresorem działającym j.w. i jest to rozwiazanie fabryczne.
>
> pzdr
>
dalej nie chce mi się wierzyć w fabryczne działanie takiego kompresora
(patrz odp wyżej)
podaj co to za marka i model
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- 2025-03-03 nie naprawiam więcej telewizorów
- 2025-03-03 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-03 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-03-03 Gdy ministrowie sa golodupcami
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=