-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.
nl!198.186.194.249.MISMATCH!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnew
s.google.com!w12g2000yqj.googlegroups.com!not-for-mail
From: kkk <m...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
Date: Thu, 15 Jul 2010 12:21:42 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 37
Message-ID: <f...@w...googlegroups.com>
References: <i1f6j6$oeg$1@node1.news.atman.pl>
<f...@5...googlegroups.com>
<i1n2pm$72b$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 109.243.169.118
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1279221703 5623 127.0.0.1 (15 Jul 2010 19:21:43 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Jul 2010 19:21:43 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: w12g2000yqj.googlegroups.com; posting-host=109.243.169.118;
posting-account=fbq5ZAoAAADWC5d7L0WTBo_0j-Xv0bE1
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.6)
Gecko/20100625 Firefox/3.6.6,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2297460
[ ukryj nagłówki ]On 15 Lip, 15:34, jian <j...@p...fm> wrote:
>
> a to ciekawe
> kompresor "pracuje" od razu od odpalenia, czyli już od biegów jałowych
> pompuje a wraz ze wzrostem obrotów coraz bardziej, więc reakcja na "gaz"
> w kompresorze jest dużo lepsza i nie ma tzw "laga"
> to nie TURBO napędzane spalinami że trzeba najpierw "nadmuchać" w niego
> trochę, aby doładowanie w dolocie się zwiększyło
> a co za tym idzie w silnikach turbo występuje tzw "turbo dziura" czyli
> lag powstający od momentu wciśnięcia "gazu" do dechy a wyraźnym
> przyśpieszeniem
> spaliny jak każdy gaz są ściśliwe i trochę trzeba zanim te łopatki
> przepchną do wykonania ruchu
>
> w kompresorze łopatki napędza pracujący silnik więc jakakolwiek zmiana
> obrotów momentalnie przenoszona jest na "łopatki" i dmucha od razu bo
> powietrze w dolocie jest cały czas sprężone
Wszystko bardzo pięknie, i prawie się zgadza - poza jednym szczegółem:
nie wziąłeś pod uwagę, że w niektórych autach (np w moim) kompresor
naprawde działa od momentu jak zostanie załączony przez sprzęgiełko, a
dzieje się to przy określonych obrotach.
> więc albo masz auto z turbiną albo auto z kompresorem zdecyduj się
Z kompresorem działającym j.w. i jest to rozwiazanie fabryczne.
pzdr
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=