eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje. › Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.
    nl!198.186.194.249.MISMATCH!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnew
    s.google.com!w12g2000yqj.googlegroups.com!not-for-mail
    From: kkk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Date: Thu, 15 Jul 2010 12:21:42 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 37
    Message-ID: <f...@w...googlegroups.com>
    References: <i1f6j6$oeg$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@5...googlegroups.com>
    <i1n2pm$72b$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.243.169.118
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1279221703 5623 127.0.0.1 (15 Jul 2010 19:21:43 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Jul 2010 19:21:43 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: w12g2000yqj.googlegroups.com; posting-host=109.243.169.118;
    posting-account=fbq5ZAoAAADWC5d7L0WTBo_0j-Xv0bE1
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.6)
    Gecko/20100625 Firefox/3.6.6,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2297460
    [ ukryj nagłówki ]

    On 15 Lip, 15:34, jian <j...@p...fm> wrote:
    >
    > a to ciekawe
    > kompresor "pracuje" od razu od odpalenia, czyli już od biegów jałowych
    > pompuje a wraz ze wzrostem obrotów coraz bardziej, więc reakcja na "gaz"
    > w kompresorze jest dużo lepsza i nie ma tzw "laga"
    > to nie TURBO napędzane spalinami że trzeba najpierw "nadmuchać" w niego
    > trochę, aby doładowanie w dolocie się zwiększyło
    > a co za tym idzie w silnikach turbo występuje tzw "turbo dziura" czyli
    > lag powstający od momentu wciśnięcia "gazu" do dechy a wyraźnym
    > przyśpieszeniem
    > spaliny jak każdy gaz są ściśliwe i trochę trzeba zanim te łopatki
    > przepchną do wykonania ruchu
    >
    > w kompresorze łopatki napędza pracujący silnik więc jakakolwiek zmiana
    > obrotów momentalnie przenoszona jest na "łopatki" i dmucha od razu bo
    > powietrze w dolocie jest cały czas sprężone

    Wszystko bardzo pięknie, i prawie się zgadza - poza jednym szczegółem:
    nie wziąłeś pod uwagę, że w niektórych autach (np w moim) kompresor
    naprawde działa od momentu jak zostanie załączony przez sprzęgiełko, a
    dzieje się to przy określonych obrotach.

    > więc albo masz auto z turbiną albo auto z kompresorem zdecyduj się

    Z kompresorem działającym j.w. i jest to rozwiazanie fabryczne.

    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 16.07.10 07:44 jian
  • 16.07.10 11:17 kkk
  • 16.07.10 12:15 jian
  • 16.07.10 20:37 kkk

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: