  • 1. Data: 2011-03-06 21:28:53
    Temat: Przesiadka z Wave na Androida - co wybrać?
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Pojawiła się konieczność zmiany Wave (S8500) na telefon z Androidem. :-/

    Poza sprawą podstawową (i bezdyskusyjną) - czyli systemem, wymagania sa
    następujące:

    chciałbym aby technologicznie był zbliżony właśnie do Wave, czyli:
    - BARDZO solidne wykonanie + najchętniej Gorilla Glas i metalowa (albo inna
    bardzo trwała) obudowa
    - jaknajwyższa rozdzielczość ekranu(480x800/854?)
    - dobra jakość wyświetlacza
    - dobra bateria
    - flash w aparacie foto (wskazane by działał przy nagrywaniu video)
    - sprawne działanie, bez zacięć
    (plus "to co zwykle" czyli GPS, WiFi, ekran min.3,2" itd itp) - ale to
    chyba w każdym spełniającym powyższe warunki będzie)

    Po użytkowaniu służbowego BB uważam, że sprzętowa Qwerty to fajna rzecz do
    moich potrzeb, ale nie jest koniecznością. Byłoby dobrze, aby był to model
    na tyle popularny, by nie sprawiał problemu z własnoręczną "aktualizacją"
    softu. Z racji interfejsu wstępnie myślę o jakimś HTC...

    Z góry bardzo dziękuję za pomoc

    --
    igi

  • 2. Data: 2011-03-07 08:25:10
    Temat: Re: Przesiadka z Wave na Androida - co wybrać?
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    igoR szczurka wrote:
> [...]
    > na tyle popularny, by nie sprawiał problemu z własnoręczną "aktualizacją"
    > softu. Z racji interfejsu wstępnie myślę o jakimś HTC...

    Od 4 miesiecy korzystam z HTC Desire HD. Zadnych problemow z nim nie ma,
    wykonanie w porzadku, jedynie bateria co dzien musi byc ladowana. Trudno
    mi powiedziec cokolwiek zlego o tym telefonie.

    --
    Piotr Sawinski
    http://sawinski.org

  • 3. Data: 2011-03-07 10:22:09
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 09:25:10 +0100, Piotr Sawinski napisał(a):

    > Od 4 miesiecy korzystam z HTC Desire HD. Zadnych problemow z nim nie ma,
    > wykonanie w porzadku, jedynie bateria co dzien musi byc ladowana. Trudno
    > mi powiedziec cokolwiek zlego o tym telefonie.

    Codziennie - przy jakim użyciu?

    Jeśli to ładowanie 'codziennie na noc' - to nie widzę dużego problemu - ale
    jeśli ma wysiąść w połowie dnia (zakładam że bez użycia GPS czy oglądania
    filmów), to będzie spory kłopot. :-/
    --
    igi

  • 4. Data: 2011-03-07 10:30:48
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2011-03-07 11:22, igoR szczurka pisze:

> [...]
    > jeśli ma wysiąść w połowie dnia (zakładam że bez użycia GPS czy oglądania

    Zużycie - w sensie transferu danych czy czasu rozmów - nie da wymiernej
    oceny czasy pracy baterii. Jedną z najbardziej prądożerczych jest
    włączenie podświetlenia wyświetlacza :-)

  • 5. Data: 2011-03-07 11:00:12
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    igoR szczurka wrote:

> [...]
    > jeśli ma wysiąść w połowie dnia (zakładam że bez użycia GPS czy oglądania

    Trudno mi powiedziec dokladnie wiec moge z grubsza opisac do czego sluzy:
    - max. 1h rozmow dziennie,
    - e-maile sciagaja sie co 15min.
    - zawsze jest wlaczona siec wi-fi (nawet jak jade w samochodzie), gdyz
    nie bawie sie w wlaczanie/wylaczanie (podejrzewam, ze sporo tutaj trace),
    - w korku przegladam strony www (max. 15 min dziennie),
    - rano w lozku i wieczorem korzystam z www (do 30 min dziennie, w tym
    youtube)
    - nie korzystam z GPS

    Bateria wytrzymuje ok. 20-22h. Czasami w nocy mi pada, ale ze wstaje
    czesto wczesnie to laduje by miec na caly dzien. Na wszelki wypadek przy
    komputerze wlozony kabelek usb do ladowania i ladowarka w samochodzie.
    Rozwazam kupienie nowej baterii (troche wiekszej), gdyz sa na e-bayu w
    niskich cenach (~10$)

    --
    Piotr Sawinski
    http://sawinski.org

  • 6. Data: 2011-03-07 12:22:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Mar 2011 12:00:12 +0100, Piotr Sawinski wrote:
> [...]
    >- w korku przegladam strony www (max. 15 min dziennie),
    >- rano w lozku i wieczorem korzystam z www (do 30 min dziennie, w tym

    No fakt, wy faktycznie korzystacie ze swoich smartfonow :-)
    Nie ma problemu z YT ? Tam przeciez jakis flashplayer ?

    >Rozwazam kupienie nowej baterii (troche wiekszej), gdyz sa na e-bayu w
    >niskich cenach (~10$)

    A na pewno wieksze ? Doswiadczenie uczy ze papier jest cierpliwy,
    napisac mozna wszystko, a pojemnosc rzadko jest rowna fabrycznej.

    Chyba ze jest wieksza gabarytowo niz fabryczna, albo juz mocno zuzyta.

    J.

  • 7. Data: 2011-03-07 12:27:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Mar 2011 22:28:53 +0100, igoR szczurka wrote:
    >chciałbym aby technologicznie był zbliżony właśnie do Wave, czyli:
    >- BARDZO solidne wykonanie + najchętniej Gorilla Glas i metalowa (albo inna
    >bardzo trwała) obudowa

    Ostatnio reklamuja motorole Defy.

    >- flash w aparacie foto (wskazane by działał przy nagrywaniu video)

    Jak to sobie wyobrazasz - 25 blyskow na sekunde ?

    J.

  • 8. Data: 2011-03-07 12:34:41
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    J.F. wrote:

> [...]
    > napisac mozna wszystko, a pojemnosc rzadko jest rowna fabrycznej.
    >
    > Chyba ze jest wieksza gabarytowo niz fabryczna, albo juz mocno zuzyta.

    Zadnych problemow z YT (zadnych rowniez z Adobe Readerem, co bylo dla
    mnie wazne). Zonie kupilem mniej wiecej w tym smym czasie Sony Aino (nie
    chciala dotykowego, wiec poszlismy na kompromis, a teraz zaluje widzac
    mojego Desire HD) i w domowej sieci nie dziala jej YT, zas u mnie
    wszystko w porzadku (wiele stron opisuje problemy Aino i YT). Mala (2
    latka) najchetniej tez ogladalaby swinke peppe na taty komorce (nie
    mowiac o tym, ze takie dziecko radzi sobie juz z przerzucaniem zdjec).

    Co do battery, to nie wiem jak szczegoly, ale juz pierwsza oferta brzmi
    zachecajaco:
    http://cgi.ebay.com/1600mAh-Standard-Replacement-bat
    tery-HTC-Desire-HD-/270665597794?pt=PDA_Accessories&
    hash=item3f04ed4362
    Zawsze szkoda jak czlowiek bedzie oszukany, ale jednak takie pieniadze
    to nie skarb.

    Sadze, ze nie wykorzystuje nawet polowy mozliwosci telefonu, ale bardzo
    sie ciesze, ze jest niezawodny w tych dziedzinach, na ktorych mi zalezalo:
    - rozmowy (to chyba oczywiste),
    - emaile,
    - www,
    - duze pdfy,
    - moge sluchac ebookow i radia.

    O, moze to nie wada, tylko trzeba sie nauczyc zyc. Zony sony aino robi
    subiektywnie lepsze zdjecia, niz desire hd. Zwlaszcza, jak Mala ma
    zamiar uciec sprzed obiektywu..

    --
    Piotr Sawinski
    http://sawinski.org

  • 9. Data: 2011-03-07 12:49:30
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    J.F. wrote:

    > No fakt, wy faktycznie korzystacie ze swoich smartfonow :-)
    > Nie ma problemu z YT ? Tam przeciez jakis flashplayer ?

    no pacz pan, nawet na ipku 3g mozna ogladac YT, czy to przez przegladarke
    Safari czy chocby przez aplikacje do YT

    --
    Nigdy nie klóc sie z glupcem, ludzie moga nie dostrzec róznicy.

  • 10. Data: 2011-03-07 13:08:06
    Temat: Re: Przesiadka z Wave na Androida - co wybraae?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-07 13:49, frank drebin pisze:

    > no pacz pan, nawet na ipku 3g mozna ogladac YT, czy to przez
    > przegladarke Safari czy chocby przez aplikacje do YT

    No paczpan, na Desire też. Ba, można oglądać również Vimeo, Dailymotion
    i parę innych :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118