  • 1. Data: 2011-03-05 13:05:39
    Temat: SE Xperia X8 - ostatnia aktualizacja - pomocy, jak powrócić?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Panowie i Panie

    Pomocy.
    Zrobiłem podobny wielki błąd - Kupiłem z abonamentem Xperię X8 w Erze, była
    z Androidem 2.1update1.
    Ogólnie dobrze działało, gierki śmigały Angry Birds działało jak wściekłe
    bezproblemowo. I tak kilka dni.
    Po podłaczeniu do kompa PC Companion stwierdziło że są aktualizacje, warto
    je pobrać, bądź na bieżąco itp itd.... no więc je pobrałem.

    Z plusów: widget przełączania stanów jest lepszy, coś zmieniło się z
    dostępem do karty SD po podłaczeniu do komputera i nie trzeba wybierać z 3
    tylko 2 opcji. Pojawiło się jakieś OfficeSuite oraz NaviExpert.
    ALE - Angry Birds sie nie da grać.. to znaczy da ale pomiędzy jednym a
    kolejnym zwisem co kilka plansz a czasami raz za razem na tej samej, po czym
    jest restart całego telefonu. Odpaliłem "Labyrinth Lite" - przestał działać
    całkiem - jest tylko menu główne a po nim "przepraszamy, aplikacja została
    niespodziewanie zatrzymana".

    Próbowałem reset telefonu do ustawień fabrycznych i pobranie ręczne
    aplikacji (wcześniej z backupu) i nic to nie daje.

    Da się wrócić prosto do tego co było? Tak jak Era daje obecnie X8'semki?
    Nie pamiętam jak było wcześniej z cyferkami ale było i jest Wersja
    oprogramowania 2.1-update1, natomiast chyba coś innego się zmieniło. Wersja
    jądra 2.6.29, numer kompilacji 2.1.1.A.0.16 i chyba to się zmieniło.

    PS. Nie ściągajcie tego UPDATE !! ścierwo straszne.
    Jak wrócić do tego co było?

    Pomocy...

    Irokez

  • 2. Data: 2011-03-05 14:20:41
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    PS.
    Może ktoś napisać, jaka jest wersja softu, core, biulda itp w xperi X8 którą
    aktualnie odebrał teraz z salonu?
    Taką z softem bez Office, Naviexperta, ale androidem v2.1update1

    Pozdrawiam.