  • 1. Data: 2011-03-06 09:55:50
    Temat: rozwiązanie umowy
    Od: "darek638" <d...@g...com>

    Witam wszystkich.
    W temacie może powinno być "nie przedłużanie":)
    Umowa zawarta 06 lipca 2008 na 36 miesięcy. Jak prawidłowo sformuować pismo
    o rozwiązanie (nie przedłużanie) umowy? Jaki termin napisać w wypowiedzeniu?
    Chcę zakończyć współpracę z operatorem równo po 36 miesiącach żeby już nie
    wchodzić w czas nieokreślony. Pomoże ktoś?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2011-03-06 10:44:23
    Temat: Re: rozwiązanie umowy
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2011-03-06 10:55, darek638 pisze:
> [...]
    > wypowiedzeniu? Chcę zakończyć współpracę z operatorem równo po 36
    > miesiącach żeby już nie wchodzić w czas nieokreślony. Pomoże ktoś?

    Ale chcesz się pozbyć tego numeru, mieć go w pre-paidzie?
    Jaka sieć?

    Prawidłowo sformułowane pismo powinno zawierać Twoje dane, których
    operator używa do identyfikowania Ciebie jako abonenta, krótkie (to nie
    komuna, żeby trzeba motywować wniosek i prosić o jego pozytywne
    rozpatrzenie) wyjaśnienie czego od nich oczekujesz (ale tu musisz mieć
    pewność, że "tak się da") i własnoręczny podpis. W prawym górnym rogu,
    dla formalności, możesz/wypada też podać datę i miejscowość.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 3. Data: 2011-03-06 11:15:24
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-06 10:55, darek638 wrote:
> [...]
    > wypowiedzeniu? Chcę zakończyć współpracę z operatorem równo po 36
    > miesiącach żeby już nie wchodzić w czas nieokreślony. Pomoże ktoś?

    Nie pisz, że rozwiązujesz umowę, ale że nie wyraższ zgody na
    przedłużenie (prosisz o nieprzedłużanie) na czas nieokreślony po
    okresie, na jaki umowę zawarto. Podajesz datę wygaśnięcia w razie czego,
    choć przecież to wiedzą.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 4. Data: 2011-03-06 11:16:49
    Od: "darek638" <d...@g...com>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pewność, że "tak się da") i własnoręczny podpis. W prawym górnym rogu, dla
    > formalności, możesz/wypada też podać datę i miejscowość.

    Sieć Orange. To numer Orange Free czyli karta SIM w modemie. Nie zależy mi
    na nim bo do dzwonienia mam fresha.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 5. Data: 2011-03-06 11:25:14
    Od: "darek638" <d...@g...com>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości
    > Podajesz datę wygaśnięcia w razie czego, choć przecież to wiedzą.

    Może i wiedzą ale wolę się zabezpieczyć przed zapłaceniem dodatkowego abo:)

    Pozdrawiam
    Darek