    From: Piotr Sawinski <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przesiadka z Wave na Androida - co wybrać?
    Date: Mon, 07 Mar 2011 13:34:41 +0100

    J.F. wrote:

    > No fakt, wy faktycznie korzystacie ze swoich smartfonow :-)
    > Nie ma problemu z YT ? Tam przeciez jakis flashplayer ?

    > A na pewno wieksze ? Doswiadczenie uczy ze papier jest cierpliwy,
    > napisac mozna wszystko, a pojemnosc rzadko jest rowna fabrycznej.
    >
    > Chyba ze jest wieksza gabarytowo niz fabryczna, albo juz mocno zuzyta.
    >
    > J.

    Zadnych problemow z YT (zadnych rowniez z Adobe Readerem, co bylo dla
    mnie wazne). Zonie kupilem mniej wiecej w tym smym czasie Sony Aino (nie
    chciala dotykowego, wiec poszlismy na kompromis, a teraz zaluje widzac
    mojego Desire HD) i w domowej sieci nie dziala jej YT, zas u mnie
    wszystko w porzadku (wiele stron opisuje problemy Aino i YT). Mala (2
    latka) najchetniej tez ogladalaby swinke peppe na taty komorce (nie
    mowiac o tym, ze takie dziecko radzi sobie juz z przerzucaniem zdjec).

    Co do battery, to nie wiem jak szczegoly, ale juz pierwsza oferta brzmi
    zachecajaco:
    http://cgi.ebay.com/1600mAh-Standard-Replacement-bat
    tery-HTC-Desire-HD-/270665597794?pt=PDA_Accessories&
    hash=item3f04ed4362
    Zawsze szkoda jak czlowiek bedzie oszukany, ale jednak takie pieniadze
    to nie skarb.

    Sadze, ze nie wykorzystuje nawet polowy mozliwosci telefonu, ale bardzo
    sie ciesze, ze jest niezawodny w tych dziedzinach, na ktorych mi zalezalo:
    - rozmowy (to chyba oczywiste),
    - emaile,
    - www,
    - duze pdfy,
    - moge sluchac ebookow i radia.

    O, moze to nie wada, tylko trzeba sie nauczyc zyc. Zony sony aino robi
    subiektywnie lepsze zdjecia, niz desire hd. Zwlaszcza, jak Mala ma
    zamiar uciec sprzed obiektywu..

    --
    Piotr Sawinski
    http://sawinski.org