  • 11. Data: 2011-03-07 13:10:02
    Temat: Re: Przesiadka z Wave na Androida - co wybrać?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 13:27:34 +0100, J.F. napisał(a):

    > Jak to sobie wyobrazasz - 25 blyskow na sekunde ?

    flash ledowy
    co prawda tylko do słitaśnych autoportretów na ich klasę, bo dalej nie
    sięgnie, ale jest.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 12. Data: 2011-03-07 13:25:34
    Temat: Re: Przesiadka z Wave na Androida - co wybraae?
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > No paczpan, na Desire też. Ba, można oglądać również Vimeo,
    > Dailymotion i parę innych :)

    nie nie nie, chodziło mi o to, że skoro mogę oglądać YT na ipku, to tym
    bardziej nie powinno być jakichkolwiek problemów na DHD.

    Z ciekawości sprawdziłem i co do vimeo to brak a daily idzie, tylko nie wiem
    czy to nie dzięki jailbreakowi.
    A parę innych nie sprawdziłem, nie wiem gdzie szukać :)

  • 13. Data: 2011-03-07 13:34:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-07 14:25, frank drebin pisze:

> [...]
    > wiem czy to nie dzięki jailbreakowi.
    > A parę innych nie sprawdziłem, nie wiem gdzie szukać :)

    Vimeo działa na Desire przez flasha :) To inne to choćby tvigle.ru, z
    zabawnymi animacjami Versus - polecam:)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 14. Data: 2011-03-07 16:19:36
    Temat: Re: Przesiadka z Wave na Androida - co wybra??
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Mar 2011 13:34:41 +0100, Piotr Sawinski wrote:
    >Co do battery, to nie wiem jak szczegoly, ale juz pierwsza oferta brzmi
    >zachecajaco:
    >http://cgi.ebay.com/1600mAh-Standard-Replacement-ba
    ttery-HTC-Desire-HD-/270665597794?pt=PDA_Accessories
    &hash=item3f04ed4362
    >Zawsze szkoda jak czlowiek bedzie oszukany, ale jednak takie pieniadze
    >to nie skarb.

    Ale czytales opis
    2. Best replacement for the original battery with comparable standby
    and talk time

    Nic dluzej, tylko porownywalnie.

    >Sadze, ze nie wykorzystuje nawet polowy mozliwosci telefonu,

    Powiedzmy ze urzeklo mnie surfowanie w korku i filmiki do poduszki.

    >O, moze to nie wada, tylko trzeba sie nauczyc zyc. Zony sony aino robi
    >subiektywnie lepsze zdjecia, niz desire hd. Zwlaszcza, jak Mala ma
    >zamiar uciec sprzed obiektywu..

    Do zdjec to chyba jednak ciagle normalny aparat.

    J.

  • 15. Data: 2011-03-07 17:32:42
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    J.F. wrote:

    > Do zdjec to chyba jednak ciagle normalny aparat.

    zacytuje bo mi sie kiedys spodobalo:
    "A do liczenia jest KALKULATOR, do budzenia sie rano najlepszy jest WIELKI
    BUDZIK, na pewno tez zawsze nosisz ze soba KSIAZKE TELEFONICZNA, APARAT,
    ODTWARZACZ MP3 i RADIO. Jasne ze ze telefon nie bedzie tych rzeczy robil
    ultra-naj.. ale tez nie o to chodzi zeby chodzic obwieszonym jak choinka..."

    --
    Nigdy nie klóc sie z glupcem, ludzie moga nie dostrzec róznicy.

  • 16. Data: 2011-03-07 17:58:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Mar 2011 18:32:42 +0100, frank drebin wrote:

> [...]
    >ultra-naj.. ale tez nie o to chodzi zeby chodzic obwieszonym jak choinka..."

    Ja to popieram, ale niestety przychodzi mi sie pogodzic ze swiatem -
    zdjecia telefony robia jednak wyraznie gorsze niz dedykowane aparaty,
    kalkulatory tez maja wyraznie gorsze - choc niewykluczam ze
    "systemowe" dorobily sie czegos lepszego, itd.

    Ale budziki to niektore maja juz lepsze .. choc moj dzis zawiodl.
    CO to za budzik, ktory trzeba co dwa dni ladowac :-)

    J.

  • 17. Data: 2011-03-07 17:58:43
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 18:58:27 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale budziki to niektore maja juz lepsze .. choc moj dzis zawiodl.
    > CO to za budzik, ktory trzeba co dwa dni ladowac :-)

    Jak kiedyś musiałeś co dzień nakręcać to było lepiej? ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 18. Data: 2011-03-07 18:43:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Mar 2011 18:58:43 +0100, Andrzej Libiszewski wrote:

    >Jak kiedyś musiałeś co dzień nakręcać to było lepiej? ;)

    Nie, dlatego juz od dawna mam elektryczne :-)

    J.

  • 19. Data: 2011-03-10 14:53:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No fakt, wy faktycznie korzystacie ze swoich smartfonow :-)

    LOL :-) No sam widzisz...

    > Nie ma problemu z YT ? Tam przeciez jakis flashplayer ?

    Dlaczego mialby byc jakis problem z YouTube?

    > A na pewno wieksze ? Doswiadczenie uczy ze papier jest cierpliwy,
    > napisac mozna wszystko, a pojemnosc rzadko jest rowna fabrycznej.
    >
    > Chyba ze jest wieksza gabarytowo niz fabryczna, albo juz mocno zuzyta.

    Tez bym podchodzil sceptycznie do tych rewelacji...
    Jesli rozmiary te same to wieksza pojemnosc to tylko sciema.

  • 20. Data: 2011-03-10 14:57:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ja to popieram, ale niestety przychodzi mi sie pogodzic ze swiatem -
    > zdjecia telefony robia jednak wyraznie gorsze niz dedykowane aparaty,

    To jest oczywiste, ale dedykowane aparaty sluza tylko do robienia
    zdjec - sa duze, ciezkie, drogie, wrazliwe na wstrzasy i nieporeczne.
    A kompakty sa niewiele lepsze od tych w dzisiejszych telefonach.

    > kalkulatory tez maja wyraznie gorsze - choc niewykluczam ze
    > "systemowe" dorobily sie czegos lepszego, itd.

    Akurat w tym wzgledzie kalkulator w moim iPhone bedzie tak
    dobry jak bedzie tego chcial programista który go napisze...
    Wbudowany w system jest przyzwoity, ale sciagnalem sobie
    z AppStore taki z konwersja hex-dec-binary do programowania.

    > Ale budziki to niektore maja juz lepsze .. choc moj dzis zawiodl.
    > CO to za budzik, ktory trzeba co dwa dni ladowac :-)

    Aby wykluczyc taki problem ja wlaczam do pradu swój iPhone
    kazdego wieczoru, przed spaniem.