  • 1. Data: 2011-03-04 22:30:21
    Temat: zasilacz samochodowy do noki na cienki bolec 2mm
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    mam zestaw głośnomówiący nokii mocowany na osłonę przeciwsłoneczną,
    żeby ładnie doprowadzić zasilanie od gniazda zapalniczki, potrzebuję
    zasilacza z około 2,5m prostego przewodu, do kupienia są tylko
    ładowarki z przewodem "kręconym" długości do 1m,
    może ktoś widział gdzieś ładowarki samochodowe z długim kablem (ja nie
    widziałem...), albo po prostu wtyk i gniazdo 2mm nokii do wlutowania
    na kabel, a może taki przedłużacz (ja nie widziałem...)
    ewentualnie inne pomysły na rozwiązanie problemu...

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2011-03-04 22:41:01
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2011-03-04 23:30, s_13 pisze:
    > ewentualnie inne pomysły na rozwiązanie problemu...

    Ciachnąć kabel kręcony przy zasilaczu i wtyczce i wlutować w jego
    miejsce dowolnie długi kabel prosty?
    Ew. rozebrać zasilacz, wylutować kabel kręcony i wlutować kabel prosty z
    fabrycznie zgrzewaną wtyczką. Koszt trochę większy, ale estetyka nie
    ucierpi.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 3. Data: 2011-03-04 22:41:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 4 Mar 2011 14:30:21 -0800 (PST), s_13 napisał(a):

> [...]
    > na kabel, a może taki przedłużacz (ja nie widziałem...)
    > ewentualnie inne pomysły na rozwiązanie problemu...

    przedłużacz kabla gniazdka zapalniczki

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 4. Data: 2011-03-05 02:00:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > przedłużacz kabla gniazdka zapalniczki

    I pod osłoną bedzie mu metr kręconego kabla wisiał?

  • 5. Data: 2011-03-05 09:35:10
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Ew. rozebra zasilacz, wylutowa kabel kr cony i wlutowa kabel prosty z
    > fabrycznie zgrzewan wtyczk

    tak chciałem zrobić, ale nie widzę nigdzie w sklepach wtyczek, a o
    wtyczce na kablu to już w ogóle zapomnij...
    no, może kupić za grosze ładowarkę na 230, tam jest spory kawał
    prostego przewodu... ale niestety... na pewno nie 2,5 m... :-(
    widział ktoś gdzieś w necie coś pasującego

    > Ciachn kabel kr cony przy zasilaczu i wtyczce i wlutowa w jego
    > miejsce dowolnie d ugi kabel prosty?

    tak chyba zrobię, chociaż wolałem uniknąć, nawet najlepiej wykonanych,
    ale niestety dwóch połączeń na kablu...
    BTW dziwi mnie fakt, że nokia produkuje urządzenie do zamocowania w
    określonym miejscu (osłona przeciwsłoneczna) i do zestawu dorzuca
    ładowarkę z za krótkim kablem...

    pozdrawiam
    s_13