  • 141. Data: 2009-10-15 11:47:40
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Paź, 13:42, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:

    > skrót myślowy,tłusta pozostałość po spalonej na torze
    > oponie(całej,ogniem,pewnie samochodowej)
    Miał być flejm a Ty wszystko popsułeś.

    --
    Artur

  • 142. Data: 2009-10-15 11:50:21
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > Miał być flejm a Ty wszystko popsułeś.
    Dlaczego?Możesz podyskutować o oponie, lub o tym że jakbym miał ABS to
    pewnie...

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 143. Data: 2009-10-15 11:58:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    fv pisze:

    > Tak, po to jest. Odblokuje koło i się nie wywalę. A jak się nie wywalę, to mogę
    dalej hamować.

    marzyciel. a ten ABS to koło z oleju też sam wyciera? zajebisty jest!
    przez takich wierzacych w cudowne wynalazki jest najwięcej wypadków. pan
    Pasieczny mówił. no sam słyszałem.
    Ty, myślałeś już o funkcji crashtestera? tak mi przyszło do głowy. może
    tak z raz spróbuj zahamować... wiesz co? nawet nie zahamować. weź się
    zatrzymaj motocyklem i podeprzyj sie nogą na plamie oleju z przechylonym
    lekko na tej nodze, motocyklem.
    opowiedz koniecznie wrażenia i zrób nam tu z tego avi.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 144. Data: 2009-10-15 11:59:46
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Artur Zabroński pisze:
    > krasnale nie istnieją.

    spierdalaj, tak?

  • 145. Data: 2009-10-15 12:00:43
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    fv pisze:

    > Ale Grzegorzu, mały problem polega na tym że ty też nie znasz ;-)
    Hm, sie glupio sklada, ze stoja przede mna dwa Triumphy Tigery 1050
    jeden z abs drugi bez i obiema sztukami sobie jezdzilem
    *dopoki kurewstwo biale z nieba nie spadlo
    ba! Nawet tego z ABS meczylem bardziej bo nie moj ;).
    I wnioski mam takie, nie nie nie i dlugo nie przekonam sie do ABS
    wole sie wyjebac bo nie umiem jezdzic, niz wierzyc ze cudowne male
    pudeleczko z drucikami i kabelkami wyprowadzi mnie z sytuacji bez wyjscia.
    Tak jak ktorys z przedpiscow napisal ABS nie daje 200% przyczepnosci ani
    +10 do charyzmy i -5 do umiejtnosci.

    > Tak.

    > Nie zawsze masz wybór.
    Zawsze masz wybor. Dzialasz nawet pod wplywem paniki, typowy panic
    braking to i tak jest to Twoj wybor. Odklejenie powoduje, ze przestajesz
    myslec o hamowaniu jako o skutecznej metodzie unikniecia problemow na
    drodze. Ale wiesz ja malo jezdzilem w zyciu to nie wiem :>

    > Bezedura! Co najwyżej w 75%!
    Wyzsza matematyka lub pierdolenie jak kto woli.

    > Tak było gdy ludzie walczyli na pałki i kamienie a później na miecze. Teraz cwana
    elektronika
    > potrafi w pewnych aspektach wyeliminować ograniczenia czynnika ludzkiego.
    Ale wiesz, ABS na lodzie nie dziala , na motocyklu, fizyki nie oszukasz
    elektronika, zadna elektronika.

    > Ale ok, mój błąd - rzeczywiście motocyklem z ABS jechałem tylko raz i było za
    sucho, żeby się
    > włączył. Także dziękuję za dobre rady wszystkim i do ponownego flejma ;-)
    hm, wlasciwie mialem napisac to co pierdolisz ale sie powstrzymalem :D

    --
    pozdr
    Rogal

  • 146. Data: 2009-10-15 12:04:29
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Paź, 13:59, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > spierdalaj, tak?

    Jak udowodnisz, że istnieją.

    --
    Artur

  • 147. Data: 2009-10-15 12:07:42
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Paź, 14:00, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:
    > Tak jak ktorys z przedpiscow napisal ABS nie daje 200% przyczepnosci ani
    > +10 do charyzmy i -5 do umiejtnosci.

    Ale za to napis ABS na błotniku daje +15 do lansu, obliczenia
    punktacji dla C-ABS jeszcze trwają.

    --
    Artur

  • 148. Data: 2009-10-15 12:16:17
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz Rogala pisze:
    > Hm, sie glupio sklada, ze stoja przede mna dwa Triumphy Tigery 1050
    > jeden z abs drugi bez i obiema sztukami sobie jezdzilem
    > *dopoki kurewstwo biale z nieba nie spadlo

    wtedy znikłeś razem z Tym swoim tajgerem, co? przeciez masz żółtą kamizelkę.

  • 149. Data: 2009-10-15 12:18:39
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    gildor pisze:

    > wtedy znikłeś razem z Tym swoim tajgerem, co? przeciez masz żółtą
    > kamizelkę.
    A idz wef chuj, nie mam az takiego cisnienia zeby przy +1 i padajacym
    sniegu jechac 4km do pracy :>
    Wole poczekac na blotny weekend :>

    --
    pozdr
    Rogal

  • 150. Data: 2009-10-15 12:27:53
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    gildor pisze:

> [...]
    > lekko na tej nodze, motocyklem.
    > opowiedz koniecznie wrażenia i zrób nam tu z tego avi.

    Zapomniałeś podać istotne szczegóły:czy moto z ABS,no i prawa czy lewa
    noga,japonki,etc...:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S