eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 182

  • 151. Data: 2009-10-15 12:47:14
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Artur Zabroński napisał(a):
    > On 15 Paź, 11:53, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    > wrote:
    >
    >>Akurat jezdzac w trudnych warunkach najmniej obawiam sie hamowania - najwieksze
    przeleki
    >>mam w zwiazku z jazda po luku. A tam ABS nie ma nic do gadania :\
    >
    > Bo tu już _musisz_ mieć ASR i pińcet innych systemów które zrobią
    > wszystko za Ciebie :-)

    Ale za ASR (ten od niezrywania przyczepnosci przy przyspieszaniu) robi u
    mnie supelek na lince gazu blokujace otwarcie przepustnicy tak gdzies w
    50% :)
    Za to raczej nie wierze, iz w motocyklu zostanie zainstalowane cos, co w
    czworolapych nazywa sie ASP (ten ficzer, co to 'uniemozliwia'
    wprowadzenie w niekontrolowany poslizg boczny). Z prostego powodu: motor
    ma tylko dwa punkty styku z gleba i generalnie (przyblizenie ale IMO
    wystarczajace) punkty te leza na jednej linii - stycznej do luku, po
    ktorym sie porusza.
    Oczywiscie moge sobie wyobrazic, ze manipulujac momentami przykladanymi
    do tych dwoch kol (momentem napedowym i/lub momentem hamujacym),
    teoretycznie rzecz biorac, da sie wplywac na chwilowy punkt obrotu i
    parametry ruchu calego motocykla w luku, to jednak wyobraznia moja
    (jakkolwiek bujna) nie ogarnia mozliwosci skutecznosci takiego
    dzialania. Zwlaszcza po uwzglednieniu, jak male ramiona sil i jak
    wielkie sily wystepuja podczas tego zjawiska i jak wielki udzial ma masa
    ruchomego jednak (w sposob nieprzewidywalny) jezdzca w masie zespolu
    motocykl+jezdziec.
    Wyjebywaniu sie zapobiega niedopuszczanie do styuacji, w ktorych mozna
    sie wyjebac a nie poprawianie glupiego czlowieka, ktory do takiej
    sytuacji doprowadzil. Takie jest moje credo.
    --
    pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
    Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)


  • 152. Data: 2009-10-15 12:52:13
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    "Artur Zabroński"
    Nie, po prostu ten motocykl nie chce wziąć więcej mimo tego, że nie
    posiada cudownego wtrysku :-)

    Bezwzglednie musimy sie spotkac i gdzies razem przeleciec, zapewniam Cie ze
    umie on spalic nieco wiecej...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze


  • 153. Data: 2009-10-15 12:57:13
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    zbigi pisze:

    > Wyjebywaniu sie zapobiega niedopuszczanie do styuacji, w ktorych mozna
    > sie wyjebac a nie poprawianie glupiego czlowieka, ktory do takiej
    > sytuacji doprowadzil. Takie jest moje credo.

    O no :) Ale czasem mozna byc glupim i przepalowac :)
    A co do Twojego pomyslu upchniecia ASP w motongu.. obys byl zlym
    prorokiem ale znajac zycie doczekamy sie tego wynalazku. Wystarczy
    odpowiednio szybki komp+program i wplyw jezdzca na zachowanie sie
    motocykla w winklu/hamowaniu itp bedzie jak najbardziej uwzgledniany.

    Ps. Pytanie o szybke poszlo dalej. :)

    --
    pozdr
    Rogal
    DRZ400E
    Tiger1050
    http://www.rogal.riders.pl


  • 154. Data: 2009-10-15 12:59:51
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus pisze:

    > Bezwzglednie musimy sie spotkac i gdzies razem przeleciec, zapewniam Cie
    > ze umie on spalic nieco wiecej...

    Jak go mocno zmusic to tak, ale generalnie kwackery byly oszczedne i to
    na gaznikach.

    A bezwzglednie to musimy sie przeleciec z moim kolega co ma BMW 800.
    Ten bawarski wynalazek pali zawsze conajmniej o 1,5 litra mniej niz
    kazdy inny motocykl. Nie wiem jak oni to zrobili ale tak jest.

    KJ


  • 155. Data: 2009-10-15 13:06:46
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Paź, 14:52, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > Nie, po prostu ten motocykl nie chce wziąć więcej mimo tego, że nie
    > posiada cudownego wtrysku :-)
    >
    > Bezwzglednie musimy sie spotkac i gdzies razem przeleciec, zapewniam Cie ze
    > umie on spalic nieco wiecej...
    >
    No problemo :-) Tylko zdefiniujmy też to "nieco". Rekord to 9.6l/100km
    (do tego gówniane paliwo z bliskiej) - zatankowałem 25km przed
    odcinkiem 100km A2, prędkość bez przerwy ~220 czyli coś ponad 8krpm,
    tankowanie 20km za autostradą (w dwie osoby + bagaż) - ile w takiej
    sytuacji wciągnąłby litrowy motocykl z wtryskiem? Podejrzewam, że nie
    było by jakiejś diametralnej różnicy.

    --
    Artur


  • 156. Data: 2009-10-15 13:15:30
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Paź, 14:59, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > > Bezwzglednie musimy sie spotkac i gdzies razem przeleciec, zapewniam Cie
    > > ze umie on spalic nieco wiecej...
    >
    > Jak go mocno zmusic to tak, ale generalnie kwackery byly oszczedne i to
    > na gaznikach.
    >
    Dokładnie to samo słyszałem zewsząd, dlaczego tak jest nie wiem. Może
    wypowie się ktoś kto wie czym różni się to to od innych gaźnikowców
    które palą trochę więcej.

    --
    Artur


  • 157. Data: 2009-10-15 13:20:32
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    The_EaGle pisze:

    > Jednoczesność?

    Raczej mozliwie identyczne podcisnienia

    > Rozumiem że chodzi ci o to że synchronizacja gaźników również opiera się o
    regulacje przepustnicy?

    Oo

    > Tak, ale do tego potrzebny jest przyrząd sprawdzający podciśnienie w gaźniku...
    Ustawienie
    > wszystkich przepustnic w jednej linii to nie jest wielka filozofia.

    Nie... Ty sobie chyba naprawde jakies jaja robisz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 158. Data: 2009-10-15 13:22:22
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>


    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hb72pm$c9s$2@news.onet.pl...
    wiesz co? nawet nie zahamować. weź się
    > zatrzymaj motocyklem i podeprzyj sie nogą na plamie oleju z przechylonym
    > lekko na tej nodze, motocyklem.
    > opowiedz koniecznie wrażenia i zrób nam tu z tego avi.
    Ale to pytanie retoryczne jest?
    Bo ja akurat wiem jaka powinna byc odpowiedz.
    Tyle, ze nie zrobilem z tego avi.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99
    Ave1,8
    EL



  • 159. Data: 2009-10-15 13:25:09
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Grzegorz Rogala napisał(a):
    > zbigi pisze:
    >
    >> Wyjebywaniu sie zapobiega niedopuszczanie do styuacji, w ktorych mozna
    >> sie wyjebac a nie poprawianie glupiego czlowieka, ktory do takiej
    >> sytuacji doprowadzil. Takie jest moje credo.
    >
    > O no :) Ale czasem mozna byc glupim i przepalowac :)

    Nie no, jasssne! :) I ja na pewno nie rzuce pierwszy kamieniem ;)

    > A co do Twojego pomyslu upchniecia ASP w motongu.. obys byl zlym
    > prorokiem

    Nie, nie, nie :) Obym byl dobrym prorokiem :) W sensie, ze prorokuje,
    ize nic takiego w przewidywalnej przyszlosci nie powstanie w cywilnej
    maszynie :)

    > ale znajac zycie doczekamy sie tego wynalazku. Wystarczy
    > odpowiednio szybki komp+program i wplyw jezdzca na zachowanie sie
    > motocykla w winklu/hamowaniu itp bedzie jak najbardziej uwzgledniany.

    Wuj z komputerem. Ale moja wyobraznia na razie nie ogarnia tak szybkich
    i tak czulych czujnikow - zanim te najczulsze stanieja w sposob
    akceptowalny, to zabraknie ropy i bedziemy jezdzic elektrycznymi
    skuterami :) albo raczej :(

    > Ps. Pytanie o szybke poszlo dalej. :)
    >
    No! Bo juz mialem szturchac na publiku ;)

    --
    pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
    Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)


  • 160. Data: 2009-10-15 13:31:11
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > A bezwzglednie to musimy sie przeleciec z moim kolega co ma BMW 800.
    > Ten bawarski wynalazek pali zawsze conajmniej o 1,5 litra mniej niz
    > kazdy inny motocykl. Nie wiem jak oni to zrobili ale tak jest.

    Moja 1100 bierze max 7,5l-co już jest i tak kosmicznym wynikiem,jak na
    Boxera
    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

strony : 1 ... 10 ... 15 . [ 16 ] . 17 ... 19


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: