  • 131. Data: 2009-10-15 11:01:29
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > U mnie na gaźnikach ZZR 1200 nie chce w dwie osoby z bagażem w trasie
    > przy 140-150 wziąć więcej niż 7, przeważnie jest to ok. 6,7 a przy 200
    > to jest 7,5 więc gdzie te mniej palące motocykle na wtryskach jak 600
    > pali 8,5? :-)

    Uprawiasz ecodriving na ZZR1200? ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 132. Data: 2009-10-15 11:12:01
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Paź, 12:59, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    > Jednoczesność? Rozumiem że chodzi ci o to że synchronizacja gaźników
    > również opiera się o regulacje przepustnicy? Tak, ale do tego potrzebny
    > jest przyrząd sprawdzający podciśnienie w gaźniku... Ustawienie
    > wszystkich przepustnic w jednej linii to nie jest wielka filozofia.

    Ten przyrząd to wakuometr.

    Wróćmy do wcześniejszych cytatów:
    #v+
    Ty:
    Kuczu:
    > A jaka to roznica ? W R4 tez sie nie synchronizowalo gaznikow ? Wszak
    > wszystkie przepustnice byly w jednej linii ?
    #v-

    No i tak to napisałeś, że wg. Ciebie tam gdzie wszystkie przepustnice
    są na jednej osi nie wymagają ustawienia a synchronizacja gaźników to
    całkiem co innego. Synchronizacja gaźników nie opiera się o regulację
    przepustnicy ale jest wszystkim w tym procesie :-) Na oko też sobie
    możesz ustawić przepustnice ale nie tak dokładnie jak na działającym
    silniku bo różnice widzisz tutaj na wakuometrze a do tego dochodzą
    ustawienia zaworów itd.

    --
    Artur

  • 133. Data: 2009-10-15 11:13:30
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Paź, 13:01, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    > Uprawiasz ecodriving na ZZR1200? ;)

    Nie, po prostu ten motocykl nie chce wziąć więcej mimo tego, że nie
    posiada cudownego wtrysku :-)

    --
    Artur

  • 134. Data: 2009-10-15 11:19:17
    Od: "Sowa" <mojmailsowa5@wirtualna_polskawdomenie.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał
    > ok, znaczy, ze turbo i pomaga, ale mysle, ze da sie znalezc wolnossace
    > jednostki w czterolapych o mocach >100KM z litra. O np. Hondowski 1.6
    > 160KM z CRX?

    oczywiscie, ze mozna,(w/w crx)
    nie pisalem, ze nie;]
    tylko wrzucilem, ku pamieci, dane rs6;]

    pzdrw
    Piotr

  • 135. Data: 2009-10-15 11:21:55
    Od: fv <f...@c...com>

    Artur Zabroński wrote:
    > Wydaje mi się, że dyskusji nie ma co ciągnąć dalej.

    Patrząc po komentarzach, to rzeczywiście. Mój błąd że się przyznałem, że nie mam ABS
    - zupełnie tak
    jakbym stracił wszystkie argumenty, pomimo że moi oponenci też go nie mają ;-)))

    No trudno.

    Ja też mam taką nadzieję ;-)

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 136. Data: 2009-10-15 11:26:42
    Od: fv <f...@c...com>

    Grzegorz Rogala wrote:

    > Proste stwierdzenie faktu - nie znasz dzialania abs w pojazdach
    > dwukolowych zwanych motocyklami.

    Ale Grzegorzu, mały problem polega na tym że ty też nie znasz ;-)

    > Ty juz zapracowales :)

    No właśnie widzę, lepiej się schowam za rogiem i przeczekam...

    > Mistrzu, w zakrecie sie nie hamuje.

    Tak.

    > A na lodzie tym bardziej.

    Nie zawsze masz wybór.

    > Jadac
    > motocyklem masz w 99% tyle miejsca zeby ominac caly hamujacy balagan
    > (wykluczam przypadek upadku samolotu/bloku betonu/latajacego spodka -
    > zajmujacego cala jezdnie)

    Bezedura! Co najwyżej w 75%!

    > Ale ok, masz prawo wierzyc, ze ABS uratuje Cie zawsze i zawsze jak
    > jebniesz dupa o asfalt twierdzic, ze abs nie zadzialal tak jak powinien.

    Fakt, mam takie prawo. Nie korzystam z niego, ale muszę przyznać ci rację ;-)

    > Z tym, ze ja wychodze z zalozenia, ze na koncu tego systemu zawsze jest
    > czlowiek i jego ograniczenia i mozliwosci.

    Tak było gdy ludzie walczyli na pałki i kamienie a później na miecze. Teraz cwana
    elektronika
    potrafi w pewnych aspektach wyeliminować ograniczenia czynnika ludzkiego.

    Ale ok, mój błąd - rzeczywiście motocyklem z ABS jechałem tylko raz i było za sucho,
    żeby się
    włączył. Także dziękuję za dobre rady wszystkim i do ponownego flejma ;-)

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 137. Data: 2009-10-15 11:30:13
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Paź, 13:21, fv <f...@c...com> wrote:

    > Patrząc po komentarzach, to rzeczywiście. Mój błąd że się przyznałem, że nie mam
    ABS - zupełnie tak
    > jakbym stracił wszystkie argumenty, pomimo że moi oponenci też go nie mają ;-)))

    Bo straciłeś a wszelkie Twoje teorie nt. ABS opierasz na podstawie
    doświadczeń z samochodu a to nie to samo. W samochodzie się nie
    wyjebiesz na bok po uślizgu koła/kół i masz dalsze pole do manewrów w
    momencie gdzie na motocyklu już dawno jedziesz na tyłku. Co do
    argumentów oponentów to tak jakbym powiedział Ci - udowodnij mi, że
    krasnale nie istnieją.

    --
    Artur

  • 138. Data: 2009-10-15 11:35:00
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    fv pisze:

    > Patrząc po komentarzach, to rzeczywiście. Mój błąd że się przyznałem, że nie mam
    ABS - zupełnie tak
    > jakbym stracił wszystkie argumenty, pomimo że moi oponenci też go nie mają ;-)))
    Jeśli nie mają to mieli,dlatego nie przywiązuję wielkiej wagi do tego
    urządzenia,chociaż..mam lżejszy motocykl:-)
    Większość sytuacji w których się wyje.. była w zakręcie,czasem nawet bez
    dotknięcia klamki(oleum),więc raczej by nie pomógł.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 139. Data: 2009-10-15 11:38:08
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Paź, 13:35, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:
    > Większość sytuacji w których się wyje.. była w zakręcie,czasem nawet bez
    >   dotknięcia klamki(oleum),więc raczej by nie pomógł.

    A nie wiesz czasem czy to był mineralny czy syntetyk?

    --
    Artur

  • 140. Data: 2009-10-15 11:42:55
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > A nie wiesz czasem czy to był mineralny czy syntetyk?
    skrót myślowy,tłusta pozostałość po spalonej na torze
    oponie(całej,ogniem,pewnie samochodowej)
    --
    Tomek
    BMW R1100S