    From: d...@z...pl (Dariusz W.)
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przesiadka z Pentaxa na Nikona - jest sens?
    Date: Thu, 9 Sep 2010 11:46:22 +0000 (UTC)

    Witam !

    >Jeszcze jedno przychodzi mi do glowy: moze po prostu z puszka jest cos
    >nie tak? Spróbuje w weekend zrobic jakies "testy" moze.

    Trzeba sprawdzic Back Focus i Front Focus.
    Byc moze na tym tele ktorym fotografujesz masz pewne rozjazdy.

    W SIGMMACH i TAMRONACH to bardzo czeste zjawisko a fajnie
    jak mozesz sam sobie w puszczce zniwelowac te rozjazdy.

    Znajomy co ma Nikona D300 ma ten rozjazd na kazdym Tamronie
    tylko ma jeden problem... Puszka nieprawidlowo rozpoznaje
    inne szkla poza Nikkorem.
    Czyli jak ma wpiety Tamron jest OK... Odepnie i podepnie Nikkora
    jest ok i znowu wepnie Tamrona i juz D300 nie wie, ze to
    Ten sam tamron co przed chwila korygowal w ustawieniach puszki.
    Po prostu recznie musi wybrac w aparacie tego Tamrona w ustawionych
    parametrach korekcji.

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke