  • Data: 2010-09-09 09:02:51
    Temat: Re: Przesiadka z Pentaxa na Nikona - jest sens?
    Od: d...@z...pl (Dariusz W.) szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    >Cena du?o powy?ej moich obecnych mo?liwo?ci :/ Jakbym nawet sprzeda?
    >wszystko co mam to mo?e by mi straczy?o na C 50D i 100-400 (bo na
    >wspomnianego Nikona ju? nie) ale co wtedy z reszt? zastosowa?? Kiepsko
    >to widz?.
    >
    >Dla mnie pojemno?? bufora i szybkostrzelno?? nie jest problemem (co? w
    >rodzaju D5000 lub K-x pod tym wzgl?dem jest wystarczaj?ce - ok. 4 kl/s
    >i 11 rawów w serii jest ok). Wielkim problemem jest za to
    >nieprzewidywalno?? AF w Pentaxie - bardzo cz?sto chybia mimo, ?e
    >aparat potwierdza ostro??. Problem chyba nie le?y po stronie fotografa
> [...]

    Fakt... Pentax ma nieco wolniejszy AF i szkla innych
    firm tutaj za dobrze nie wypadaja - Jednak udawalo mi
    sie K10D focic latajace ptaki prostym i tanim Tamronem 70-300 Macro.

    Co by nie napisac.. Szybszym systemem AF dysponuja Canony i Nikony.
    Sam system to jedno a rodzaj szkla to drugie...

    Jak juz celujesz w Canona to nawet nizsze modele
    od 50D tez sa dosc szybkie o ile... do tego podepniesz
    jakiekolwiek szklo Canona z napedem USM i bedziesz focil
    dynamiczne sceny w trybie AL-SERVO.

    Nie napisze nic odkrywczego, ze ciemne szkla tele maja
    tendencje do oporniejszej pracy AF-u i moze byc tak
    ze mozesz miec klopoty w gorszych warunkach oswietleniowych
    w trafianiem w cel niezaleznie od uzytego systemu.

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke